بهترین شرکت خرید قطعات لودر کوماتسو

در صورتی که برای انجام عملیات خود،  نیاز به جابجایی حجم زیادی از ماسه، شن، خاک یا سایر مواد سست دارید، مطمئنا لودر یکی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز شما خواهد بود. در واقع ، لودر یک وسیله نقلیه مهندسی بزرگ است که برای جمع آوری و جابجایی مواد استفاده می شود. استفاده از این وسیله در اغلب سایت های ساختمانی برای انتقال مواد به داخل کامیون کمپرسی، کانتینر یا سایر قطعات بزرگ تجهیزات ساختمانی، بسیار رایج می‌باشد. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به خرید انواع قطعات لودر برندهای معتبر از جمله قطعات لودر کوماتسو می‌توانید با کارشناسان فروش قطعات لودر کوماتسو  سرویس قطعه تماس حاصل فرمایید.

انواع قطعات لودر

شایان ذکر است که این دستگاه نیز همانند سایر وسایل نقلیه از اجزا و قطعات مختلفی ساخته شده است. به نمونه‌ای از این قطعات سرویس قطعه ، می‌توان به تیغه لودر اشاره کرد. لودر با استفاده از تیغه می‌تواند کلیه مواد سست را از زمین جا به جا نماید. سطل لودر نیز، یکی دیگر از قطعات لودر کوماتسو است که از نظر ساختاری ،  مشابه با تراکتور می‌باشد. این سطل‌ها در شکل‌های مختلف پنجه‌ای، چنگالی، قلاب و .. به بازار عرضه می‌شوند و مهمترین کارکرد آن‌ها مربوط به حمل مواد می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر از انواع قطعات لودر و همچنین خرید قطعات لودر کوماتسو ، می‌توانید با کارشناسان سرویس قطعه تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی معتبر عرضه و توزیع قطعات لودر کوماتسو

در صورتی که جهت خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو  ، به دنبال یک نمایندگی معتبر می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه قطعات لودر سرویس قطعه دیدن نمایید. سرویس قطعه ، از جمله مراکز خوشنام در توزیع بهترین برندهای قطعات لودر بوده و به دلیل ملزم ساختن خود به توزیع بهترین برندهای بازار، توانسته است اعتبار قابل توجهی را از سوی مشتریان برای خود جلب نماید. بنابراین، به خرید از این مجموعه اعتماد کرده و با خاطری آسوده، سفارش خرید قطعات لودر کوماتسو را ثبت نمایید.  

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()