لاستیک دنلوپ یکی از برندهای معروف و شناخته شده در سطح بازار به شمار می رود. تنوع برند و مدل لاستیک باعث گردیده تا افراد در انتخاب و خرید تایر دغدغه داشته باشند. نکات متعددی در خصوص خرید لاستیک سواری و غیر سواری وجود دارد که در این پست قصد داریم به برخی از آنها بپردازیم. شرایط آب و هوایی، مدل خودرو، نوع کاربری از اتومبیل، مشخصات فنی خودرو و قیمت از جمله موارد مهم و کلیدی هستند که هنگام خرید لاستیک دانلوپ و هر برند دیگری باید در نظر گرفته شود. فروشگاه لاستیک چرخ و یدک سال های متوالی است که در حوزۀ واردات و فروش لاستیک خارجی و ایرانی فعال بوده و توانسته بر حسب نیاز مشتریان، شرایط مناسبی برای خرید لاستیک دانلوپ را برای متقاضیان در سراسر کشور فراهم نموده است.

نکات مهم انتخاب لاستیک دانلوپ سواری

کمپانی دنلوپ توانسته متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، انواع لاستیک دانلوپ سواری، لاستیک دانلوپ شاسی بلند، لاستیک دانلوپ باری، تریلی، وانت، ماشین های کشاورزی و صنعتی را با مشخصات فنی متفاوت تولید و عرضه نماید. بدین وسیله اگر در صدد برای خرید تایر با کیفیت برای اتومبیل خود می باشید و در انتخاب لاستیک مناسب سردرگم هستید، می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک به صورت آنلاین مشورت نمائید. فروش لاستیک بارز از طریق سایت انجام می گیرد.

شرایط جوی یکی از عوامل مهم در انتخاب تایر مناسب می باشد. در همین راستا کمپانی دانلوپ توانسته متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف انواع لاستیک تمام فصل دانلوپ، لاستیک دانلوپ زمستانی و لاستیک دانلوپ تابستانی را متناسب با مدل های مختلف اتومبیل تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. نوع تایر بر روی بازدهی و توان عملکرد فرمان اتومبیل تأثیرگذار می باشد. به همین دلیل توصیه می شود در انتخاب تایر دقت و توجه بیشتری داشته باشید. تاریخ تولید، نوع مواد اولیۀ به کار رفته، مشخصات مرتبط به ابعاد تایر، حداکثر سرعت مجاز، حداکثر بار مجاز و طراحی آج لاستیک از جمله موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید لاستیک دانلوپ باید در نظر گرفته شود. جهت خرید اینترنتی لاستیک دانلوپ می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 105
نمایش همه
علاقه مندی ها ()