رینگ اسپرت یکی از انواع رینگ رایج در بازار محسوب می شود که برخی از رانندگان علاقه مند به تجهیز نمودن اتومبیل خود به رینگ اسپرت می باشند. عوامل متعددی بر روی انتخاب و خرید رینگ اسپرت وجود دارد و این مسئله موجب شده تا مجموعۀ چرخ و یدک بتواند این مقاله را به صورت اختصاصی به موضوع اهمیت خرید رینگ اسپرت و مزایای عمدۀ آن بپردازد. رانندگانی که قصد استفاده از اتومبیل خود در مسابقات دارند، اقدام به خرید رینگ اسپرت می نمایند چون این نوع رینگ دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که موجب تمایز آن با رینگ های معمولی می شود. از مهمترین مزایای رینگ اسپرت می توان به افزایش قدرت مانور، کنترل و فرمان پذیری اتومبیل اشاره نمود.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک از دیگر مراکز عرضه کنندۀ رینگ و لاستیک خودرو در تهران تأسیس شده است. این مجموعۀ معتبر متناسب با نیاز بازار و رانندگان توانسته در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید رینگ اسپرت سواری و مسابقه را برای مشتریان فراهم سازد.

مزایا و معایب خرید رینگ اسپرت

برخی از افراد اقدام به تعویض رینگ معمولی اتومبیل با رینگ اسپرت می نمایند چون این نوع رینگ از نظر شکل ظاهری، جلوه ای خاص به نمای بیرونی اتومبیل می دهد. این در حالی است که رینگ اسپرت در شرایط مختلف رانندگی صدماتی برای خودرو به همراه داشته باشد. به عنوان مثال رینگ اسپرت باعث افزایش سطح تماس تایر با جاده می شود و این مسئله باعث سفت شدن فرمان اتومبیل شده و امکان چرخش فرمان را برای راننده با نیروی بیشتر میسر می سازد.

به طور کلی خرید رینگ برای لاستیک های پهن و با ارتفاع کم گزینۀ مناسبی محسوب می شود ولی باید توجه داشته باشید که جهت مصارف معمولی از اتومبیل، استفاده از رینگ اسپرت در کنار ایجاد جلوه ای زیبا برای خودرو، معایبی نیز به همراه داشته باشد. جهت سفارش آنلاین رینگ اسپرت مناسب با قیمت ارزان می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()