نحوه خرید آنلاین کاغذ دیواری

صنعت طراحی داخلی، دارای نوآوری های متعددی است که به فضاهای محیطی جلوه خاصی می‌‎بخشند. به طور حتم، استفاده از کاغذ دیواری‌های مختلف، بسیار چشمگیرتر از رنگ آمیزی سطوح و دیوار می‌باشد! به همین دلیل مشاورین دیوار دکور، در این بخش، رایج ترین انواع کاغذ دیواری را معرفی نموده‌اند، تا بتوانید مناسب‌ترین کاغذ دیواری را انتخاب نمایید. جهت خرید آنلاین کاغذ دیواری، پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین فروش کاغذ دیواری دیوار دکور در ارتباط باشید.

انواع کاغذهای دیواری

در ادامه به دو نوع از رایج‌ترین انواع کاغذهای دیواری مجموعه دیوار دکور پرداخته می‌شود:

کاغذ اصلی یا ساده: این نوع کاغذ دیواری ، فقط از کاغذ ساخته شده است و زمانی ایده آل است که می خواهید در مرتب بودن دکوراسیون خود تجدیدنظر کرده و آن را مرتب نمایید! لازم به ذکر است که کیفیت این کاغذ دیواری، به ضخامت آن بستگی دارد. هر چه ضخامت آن بیشتر باشد، ماندگاری بیشتری دارد. پس از اینکه، کاغذ را انتخاب کرده و روی دیوار قرار دادید، می توانید آن را با یک لایه پلی وینیل تقویت کنید تا سفت شود و همچنین قابل شستشو باشد. شایان ذکر است که در انتخاب این کاغذها، باید مواردی را انتخاب کنید که نور ثابتی داشته باشند! و گرنه زودتر زرد شده و خراب می‌شوند.

کاغذ وینیل: این محصول با لایه‌ای قوی از وینیل ساخته شده است که آن را در برابر حرارت، رطوبت، لکه، بخار و چربی بسیار مقاوم می‌کند. به همین دلیل، استفاده از آن به طور معمول برای آشپزخانه و حمام بیشتر توصیه می شود. همچنین در صورتی که به درستی از این پوشش‌ها، مراقبت نمایید، می توانید تا 10 سال مورد استفاده قرار دهید.

بهترین مرکز خرید کاغذ دیواری

در نهایت لازم به یادآوری است که دیوار دکور، به عنوان نمایندگی عرضه و فروش بهترین کاغذهای دیواری بازار، از جمله شرکت‌های پیشرو در تحقق خواسته مشتریان مبنی بر کیفیت و زیبایی این پوشش‌ها می‌باشد. بنابراین در  خرید کاغذ دیواری سه بعدی از دیوار دکور تردید نکرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()