مینی ویدئو پروژکتور از دیگر دسته بندی های اصلی دستگاه پروژکتور محسوب می شود که حاصل فناوری روز دنیا می باشد. دستگاه پروژکتور به عنوان وسیله ای است که امکان پخش تصاویر را همچون تلویزیون برای بینندگان فراهم می کند. با این تفاوت که ویدئو پروژکتور به عنوان پردازشگر و دستگاه پخش کننده عمل می کند و نیاز به دریافت سیگنال های دیجیتالی و آنالوگ دارد. بنابراین مینی ویدئو پروژکتور با استفاده از کابل و یا امواج WiFi به دستگاه های دیجیتالی همچون کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه های مدیا پلیر، موبایل، دوربین فیلمبرداری و ... نصب می شود.

در نتیجه مؤسسات متعددی اقدام به خرید مینی ویدئو پروژکتور می نمایند، تا بدین وسیله بتوانند داده های تصویری را با استفاده از این دستگاه به مخاطبان نمایش دهند. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی و قابلیت های دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

پارامترهای مهم جهت خرید مینی ویدئو پروژکتور

یک سری نکات کلیدی وجود دارد که هنگام خرید مینی ویدئو پروژکتور باید بدان توجه داشته باشید که می توان به میزان رزولوشن تصویر و یا همان وضوح نمایش، شدت روشنایی، تعداد و نوع درگاه های اتصال دستگاه، قابلیت های بزرگنمایی لنز، منبع تأمین کننده نور، ابعاد پرده نمایشگر، نحوۀ اتصال ویدئو پروژکتور با دستگاه های دیجیتالی،طول عمر لامپ و باتری و محل نصب ویدئو پروژکتور اشاره نمود. بدین وسیله می توانید متناسب با نیاز صنایع مختلف، اقدام به خرید مینی ویدئو پروژکتور نمائید.

متناسب با موقعیت های مختلف ، مساحت محیط ، نوع کاربری و میزان نور و روشنایی محیط باید انتخاب و خرید انواع مدل های مینی ویدئو پروژکتور و دیگر نمونه های این دستگاه مانند  خرید ویدئو پروژکتور T22 را انجام دهید. قیمت مینی ویدئو پروژکتور به قابلیت های دستگاه بستگی دارد. در صدد برای تهیۀ ویدئو پروژکتور پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و از میان محصولات این کمپانی معتبر با قیمت مناسب ویدئو پروژکتور مورد نظر خود را همراه با گارانتی تهیه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()