قیمت تیرآهن متناسب با تولید کنندگان مختلف، تفاوت دارد. بدین وسیله توصیه می کنیم هنگام خرید تیرآهن به محل تولید و شاخص های استاندارد آن توجه داشته باشید. تیرآهن از جمله محصولات فولادی است که در ساخت پروژه های ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. تیرآهن از جمله قطعاتی است که نقش بسزایی بر روی تحمل بار سازه و نیروهای برش و خمشی خواهد داشت. قیمت آهن آلات بر اساس پارامترهای متعددی تعیین می گردد. تعداد شاخه ها، وزن، نوع تیرآهن و جنس مواد اولیه عواملی هستند که به طور مستقیم بر روی قیمت آهن آلات تأثیرگذار می باشد. جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ محاسبه وزن انواع تیرآهن و لیست قیمت تیرآهن متناسب با نوع به کارگیری آنها در اجرای پروژه های مختلف می توانید با کارشناسان فروش بازرگانی آهن میران مشورت نمائید.

روش محاسبه قیمت تیرآهن

تولید و فروش آهن آلات در مدل های مختلف صورت می گیرد چون جهت اهداف متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. قطعاً قیمت تیرآهن با استانداردهای مختلف، متفاوت تعیین می گردد. اگر در صدد برای خرید تیرآهن می باشید، از طریق مجموعۀ آهن میران به سهولت می توانید از آخرین قیمت تیرآهن مطلع گردید. بدین وسیله بر روی هزینۀ اجرای پروژه ها تأثیرگذار می باشد.

تعیین قیمت آهن آلات  مانند تیرآهن بر اساس جدول وزنی آن صورت می گیرد. تیرآهن مصارف گسترده ای در اجرای پروژه های مختلف از جمله صنعت ساختمانی دارد. ضمن آنکه بخش اعظمی از اجرای پروژه های ساختمانی نیازمند به تأمین تیرآهن دارند. بنابراین توصیه می کنیم جهت خرید انواع تیرآهن از طریق مجموعۀ آهن میران اقدام نمائید. این کمپانی معتبر به صورت تخصصی می تواند شما را در زمینۀ خرید تیرآهن و دیگر آهن آلات راهنمایی نموده و متناسب با نیازی که دارید محصولات فولادی را برای شما مهیا سازند. جهت اطلاع از شاخص قیمت تیرآهن می توانید با مرکز فروش آهن میران تماس حاصل فرمائید.

 شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()