اتوبار از جمله مراکزی است که به صورت تخصصی در زمینۀ حمل و جا به جایی اثاثیه منزل فعالیت می کنند. تا کنون افراد تنها برای یکبار هم شده تجربۀ جا به جایی منزل را دارند، از این رو با دغدغه های حمل اسباب و اثاثیه آشنایی کامل دارند. در همین راستا چندین سال است که مراکز  اتوبار فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ اتوبار آغاز نموده است. یکی از مسائل مهمی که افراد هنگام جابجایی و اسباب کشی در نظر می گیرند، بررسی بسته بندی اصولی وسایل شکستنی و حساس می باشد.

متأسفانه در گذشته بسته بندی غیر اصولی موجب وارد آمدن صدمات جدی به وسایل شکستنی می شد ولی در حال حاضر استفاده از تخصص افراد مجرب مراکز اتوبار و باربری می تواند مانع از این اتفاق گردد. در حال حاضر به صورت حرفه ای می توانید از خدمات حرفه ای مجموعۀ اتوبار آزادی بهره مند گردید.

فنون بسته بندی اصولی توسط مراکز اتوبار

آینه، ظروف آشپزخانه، قاب، تجهیزات الکترونیکی، کریستال، لوازم خانگی، وسایل دکوری و .... برخی از وسایل حساس و شکستنی محسوب می شوند که هنگام حمل و نقل و جا به جایی امکان خسارت و آسیب برای آنها وجود دارد. از این رو افرادی که قصد اسباب کشی منزل را دارند، با بسته بندی اصولی به سهولت می توانند آنها را حمل نمایند. راه اندازی مراکز باربری به افراد کمک می کند صرفه جویی مالی و زمانی داشته باشند. فعالیت هایی که به افراد کمک می کند که بتوانند راحت تر از گذشته فرآیند حمل اسباب و اثاثیه منزل را انجام دهند و دیگر نگران هدر رفت زمان و هزینه نباشند. هزینۀ دریافت خدمات اتوبار و باربری بر اساس شرایط مشخصی تعیین می گردد. جهت کسب اطلاعات دقیق و دریافت خدمات باربری و اتوبار در تهران می توانید با مجموعۀ اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()