لاستیک یا تایر خودرو متشکل از لایه های استیل، کائوچو، پشم طبیعی و سایر افزودنی ها است که اگر اجزای لاستیک کیفیت بالایی داشته باشد، ماندگاری و طول عمر بالاتری هم خواهد داشت. از برند های معتبر و شناخته شده ی لاستیک می‌ توان به لاستیک پیرلی، لاستیک دانلوپ ،لاستیک بریجستون ،لاستیک میشلن، لاستیک نکسن، لاستیک یزد تایر، لاستیک پیرلی، لاستیک بارز و غیره اشاره کرد. خرید لاستیک ارزان در برندهای معتبر موجب استفاده ی بهتر از سایر ها خواهد شد زیرا این لاستیک ها دارای کیفیت بسیار بالاتری از سایر لاستیک‌ ها بوده و به همین جهت خرید لاستیک در این برند ها کاملاً به صرفه خواهد بود.

خرید لاستیک به صورت مستقیم

فروشگاه چرخ و یدک انواع لاستیک های پر متقاضی و پرفروش را برای شما در نظر گرفته است که این لاستیک ها شامل انواع لاستیک های مورد استفاده برای اتومبیل های مختلف بوده و می توانید از طریق سایت چرخ و یدک خرید لاستیک  مورد نظر خود را انجام دهید. فروشگاه چرخ و یدک فروش انواع لاستیک را با قیمت بسیار مناسب و در نوع اصلی ارائه می کند. 

نقش آج در لاستیک ها

آج لاستیک نوار هایی کشیده شده در بیرون تایر ها بوده که این آج ها دارای طرح های خاصی هستند که در انواع رگه ای، عرضی ، ترکیبی عرضی و رگه ای می باشند. آج ها شاید در نگاه اول چندان مورد توجه قرار نگیرند اما در زمان رانندگی به خصوص در جاده های یخبندان، برفی و بارانی و حتی سایر سطوح ، بسیار موثر عمل خواهند کرد. در صورتی که آج لاستیک ها دچار آسیب شود و از بین برود باید فوراً اقدام به تعویض لاستیک نمود. برای خرید لاستیک با قیمت ارزان و در نوع اورجینال مانند  خرید لاستیک پیرلی به سایت چرخ‌ و یدک مراجعه نمایید این مجموعه محصولاتی بینظیر را برای شما در نظر گرفته است.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()