‏ترموود ها توسط کشورهای مختلفی از قبیل آمریکا ،آلمان ،فنلاند، ایران و غیره به تولید می ‌رسند. از انواع ترموود خارجی بسیار باکیفیت ،ترموود فنلاندی است که دارای مزایای بسیار عالی بوده و به همین جهت خرید ترموود فنلاندی مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

مزایای ترموود فنلاندی

به طور کلی ترموود فنلاندی یکی از با کیفیت ترین نمونه های ترموود خارجی بوده و دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم. ترموود فنلاندی دارای استحکام بسیار بالایی است و این ترموود ها با کنترل و نظارت در بخش تولید و مراحل شکل گیری آن، به تولید می ‌رسند و دارای ساختاری بسیار مستحکم می باشند. رطوبت یکی از عواملی است که موجب فرسودگی بافت چوب می‌شود اما ترموود فنلاندی در مقابل رطوبت مقاوم است و به همین جهت برای دکوراسیون داخلی و حتی استخر و جکوزی و سایر بخش های خارجی ساختمان ، از ترموود خارجی مانند ترموود فنلاندی استفاده می شود.

ترموود خارجی در مقابل نفوذ حشرات ،ریز ارگانیسم ‌ها، کپک و قارچ مقاوم است و به همین جهت طول عمر بالایی دارد. در کنار تمامی این مزایا ترموود فنلاندی دارای طول عمر بسیار بالایی است که موجب استفاده ی هرچه بیشتر از ترموود خارجی در دکوراسیون شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت Menzo Wood مراجعه فرمایید و همچنین برای ثبت سفارش  خرید ترموود خارجی و اجرای آن از طریق سایت Menzo Wood اقدام نمایید و یا با کارشناسان ما در این مجموعه معتبر تماس حاصل فرمایید. این مجموعه ی خوشنام همواره در جهت خدمات رسانی به شما در تلاش بوده و بهترین خدمات را در زمان کوتاه را می کند.

فروش ترموود فنلاندی

ترموود به یکی از مهم ترین متریال ساختمانی تبدیل شده و در بخش دیزاین داخلی و یا دکوراسیون خارجی و همچنین در بخش محوطه سازی از ترموود بسیار استفاده می ‌شود. به همین جهت انواع مختلف این چوب به تولید رسیده و در سطح بازار به فروش می ‌رسد.

آدرس کارخانه: تهران ،شهریار ،صباشهر،شهرک صنعتی صباشهر،کارخانه منزووود

آدرس شرکت :شهریار،میدان فرمامداری،ساختمان ملل

شماره تماس : 09124820820

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()