باتری اوربیتال یکی دیگر از برندهای شناخته شده در ایران است که طرفداران زیاد دارد. در اینجا شما را بیشتر با ویژگی های باتری اوربیتال آشنا می کنیم تا افرادی که تمایل به خرید باتری اوربیتال دارند، با آگاهی بهتر باتری با ظرفیت مناسبی را تهیه نمایند. در حالت کلی تولید باطری ماشین در دو دسته بندی باتری های سیلد و غیر سیلد صورت می گیرد که دارای مشخصه های متفاوت می باشند. باتری های سیلد به عنوان نسل جدید باتری های ماشین تولید شده اند که نیاز به مراقبت ندارند و از طول عمر بیشتری برخوردار هستند و تولید باطری اوربیتال نیز بر اساس فناوری باتری سیلد FM ساخته شده است و نیاز به مراقبت کمتری دارد. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی باتری های اوربیتال و  خرید باتری اوربیتال می توانید به سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

موارد کلیدی تعیین قیمت باتری اوربیتال

قیمت باتری اوربیتال بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که از موارد مهم آن می توان به میزان آمپر آن اشاره نمود. دلایل متعددی وجود دارد که موجب خراب شدن و کاهش عمر مفید باتری می گردد. بدین وسیله در صورت مشاهدۀ اختلال در عملکرد استارت زدن، کاهش میزان روشنایی چراغ ها، عدم تثبیت انرژی و ... نیاز به بررسی سلامت باتری اتومبیل است. در صورت داشتن قابلیت شارژ ، اقدام به شارژ مجدد نمائید. در غیر اینصورت نیاز به خرید باتری خواهید داشت که می توانید متناسب با توان اتومبیل، باتری اوربیتال با ظرفیت مناسبی را تهیه نمائید.

باید توجه داشته باشید که عواملی از جمله شارژ عمیق و در معرض قرار گرفتن گرمای زیاد درون باتری رسوب ایجاد می شود. از این رو سولفاته شدن باطری عاملی مهم جهت تخریب باتری می گردد و باعث از کار افتادگی آن می شود. از این رو هنگام خرید باتری خودرو  اوربیتال که محصول سپاهان باتری است، می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و به صورت آنلاین با کارشناسان فروش مشورت نموده و باتری مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 116
نمایش همه
علاقه مندی ها ()