اگر می خواهید نمای ساختمان مورد نظر خود را شست و شو دهید باید بهترین شیوه را برای شست و شو انتخاب کنید. شستشوی نمای ساختمان کار ساده ای نیست و به همین دلیل باید آن را به متخصصان در این امر سپرد. شرکت نما روز یکی از حرفه های تخصصی اش خدمات شستشوی نمای ساختمان می باشد. این شرکت با بهره برداری از نیرو های جوان و خلاق بهترین نما سازی ها را در خصوص انواع ساختمان انجام می دهد. نما روز شستشوی نمای ساختمان ها را با توجه به معماری ای که دارند انجام می دهد. این شرکت به روش های مختلف و با ابزار های گوناگونی شستشوی ظاهر ساختمان ها را انجام می دهد. یکی از اصولی که در انجام پروژه های ساختمانی باید مد نظر قرار داد ایمنی حین انجام کار است. برای شست و شو باید به نمای ساختمان دسترسی داشت که استفاده از طناب از رایج ترین راه های دسترسی به نمای ساختمان است. شست و شو با واتر جت و دست از روش های مرسوم در شستشوی نمای ساختمان می باشد.

استفاده از واتر جت و دست در شستشوی ساختمان نما روز

شرکت نما روز با توجه به معماری برخی ساختمان ها شست و شو به وسیله واتر جت و شستشوی دستی را ترجیح می دهد. شستشوی نمای ساختمان به وسیله فشار آب توسط واتر جت و همچنین استفاده از ابر و طی می باشد.  نقاشی نما یکی دیگر از خدمات گروه نماروز می باشد.

نکته مهم در خصوص واتر جت های شستشوی نمای ساختمانی این است که این دستگاه ها با دستگاه هایی که در کارواش ها استفاده می کنند فرق دارند و به این صورت است که فشار واتر جت های ساختمانی خیلی بیشتر از واتر جت های کارواشی است. استفاده از دست در شستشوی نمای ساختمان به منظور تمیز کاری های ظریف انجام می شود؛ وگرنه تمیز کاری کلی ساختمان به وسیله واترجت صورت می گیرد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()