نوع کسب و کار : اولین و مهمترین فاکتوری که باید هنگام خرید بارکدخوان  مدنظر قرار دهید، نوع کسب و کار شما و محیطی ست که دستگاه قرار است در آنجا کار کند. دستگاه های بارکدخوان با تنوع بالایی تولید می شوند که بارکدخوان تفنگی، ثابت یا رومیزی، بارکدخوان بیسیم، سیمی و قابل حمل گروهایی اصلی این دستگاه ها می باشند و هر یک دارای ویژگیها و کاربردهای خاصی می باشند. برای مثال چنانچه قصد خرید بارکدخوان برای یک هایپرمارکت بزرگ را دارید، مطمئنا مدلهای ثابت مناسبترین گزینه هستند.

شرایط محیطی : بارکدخوان‌ها به طور کلی به شکل  فروشگاهی و صنعتی تولید می شوند که هنگام خرید باید بدانیم به کدام نوع نیاز داریم. مسلما جهت خریدبارکدخوان برای استفاده روزانه در کارخانه ها باید دستگاهی را انتخاب کنیم که در برابر ضربه مقاومت بیشتری داشته باشد و گرد و غبار مشکل خاصی در کارکرد آن ایجاد نکند. در ضمن باید بدانید که دستگاه بارکدخوان در چه دمایی توانایی عملکرد صحیح را دارد.

نوع بارکد : بارکدها به شکل یک بعدی و دوبعدی موجود می باشند که هنگام خرید بارکدخوان باید بدانید بارکدهای استفاده شده در کسب و کار شما کدامیک از انها می باشند. به عنوان مثال برای خواندن و رمزگشایی بارکدهای UPC ، به یک اسکنر لیزری یا اسکنر خطی تصویری نیاز دارید. یا اگر لازم دارید که بارکدهای دوبعدی را اسکن کنید، به یک اسکنر تصویری دوبعدی نیاز دارید که بتواند هر دو نوع بارکد را بخواند. خرید ترازو نیز از طریق سایت تجهیزات انجام می گیرد.

برد بارکدخوان : چنانچه نیاز به خرید بارکدخوان برای انبارهای بزرگ یا اسکن بارکد کالاهای بزرگ و سنگین مانند قطعات یدکی خودرو را دارید، دستگاههایی با دامنه بالا برای شما کاربرد دارد.

فاصله قرائت بارکد : یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید بارکدخوان، فاصله قرائت بارکد است یعنی دستگاه از چه فاصله ای توانایی اسکن کردن بارکد را دارد. در بعضی از موارد، امکان نگه داشتن بارکدخوان در فاصله چند سانتی‌متری از بارکد امکانپذیر نیست، به همین منظور، دستگاهی لازم است تا بتواند از فاصله دورتر نیز بارکدها را بخواند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 79
نمایش همه
علاقه مندی ها ()