نوع بارکدخوان: هنگام خرید بارکدخوان اولین و اصلی ترین نکته، انتخاب نوع مناسب این دستگاه ها می باشد.

بارکدخوان ها دارای تنوع بالایی هستند و به شکل دستی، رومیزی، بیسیم، همراه و صنعتی تولید می شوند که با توجه به محیط کار و زمینه استفاده می توانید یکی از این مدلها را انتخاب کنید. برای مثال جهت استفاده در انبارهای بزرگ، بارکدخوان های بیسیم یا همراه گزینه مناسبتری هستند. البته دستگاه های بارکدخوان از نظر تکنولوژی قرائت در انواع لیزری، CCD، تصویر بردار و چند پرتویی وجود دارند. بارکد خوان لیزری نسبت به سایر انواع اسکنرها قدرتمندتر و دقیق تر هستند.

شرایط محیطی: قبل از خرید بارکد خوان  محیطی که قرار است این دستگاه در آنجا استفاده شود را مشخص کنید و شرایط آب و هوایی و مرطوب بودن محیط را در نظر بگیرید. بارکدخوان ها به شکل فروشگاهی و صنعتی تولید می شوند که مدلهای فروشگاهی برای ادارات و خرده فروشی ها مناسبتر می باشند. اما جهت استفاده بارکدخوان در مکان هایی با آلودگی های محیطی بالا مانند کارخانجات، کارگاه ها و یا انبارها، بهتر است نوعی از بارکدخوان را انتخاب کنید که در مقابل گرد و غبار مقاوم باشند و همچنین قابلیت ضربه پذیری بیشتری داشته باشند تا با مشکل جدی مواجه نگردند. فروشگاه تجهیزات هر دو نوع بارکدخوان فروشگاهی و صنعتی را در مدلهای مختلف عرضه می کند.

از طرف دیگر، نور محیط و باز و بسته بودن محیط استفاده از بارکدخوان نیز حائز اهمیت است. بارکدخوان های لیزری جهت اسکن بارکدها در محیط هایی پر نور مناسب می باشند و در فضای باز کارایی بالاتری دارند. خرید ترازو را از مراکز معتبر انجام دهید. 

چنانچه محیط کار شما رطوبت بالایی دارد، حتما هنگام خرید بارکدخوان ، توانایی تحمل رطوبت  دستگاه را در نظر داشته باشید.

نوع بارکد: بارکدها به شکل یک بعدی یا خطی و دو بعدی وجود دارند که هر کدام موارد استفاده متفاوتی داشته و برای خواندن آنها از تکنولوژی‌های متفاوتی استفاده می‌شود. از اینرو فروشگاه تجهیزات به شما توصیه می کند که نوع بارکد مصرفی در کارتان را مشخص کنید و با توجه به بارکدی که استفاده می کنید، خرید بارکدخوان را انجام دهید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()