انواع بارکدخوان از نظر تکنولوژی اسکن : فروشگاه تجهیزات

بارکدخوان‌ لیزری: در این بارکدخوان ها از لیزر به عنوان منبع نور استفاده میشود و قدرت اسکن و برد اسکن بیشتری نسبت به مدلهای نوری دارند بطوریکه می‌توانند بارکدها را از فاصله 15  تا 60 سانتی متری بخوانند. بارکدخوان‌های لیزری برای فضاهای روشن، فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌ها بسیار مناسب هستند. خرید بارکد خوان را با دقت انجام دهید. 

بارکدخوان CCD: این اسکنرهای بارکد دارای صدها حسگر نوری بسیار کوچک و ظریف خطی می باشند که مستقیماً به بارکد تابانده می‌شوند. برد اسکن این بارکدخوان ها بسیار کم است و فقط توانایی اسکن بارکد های تک بعدی را دارند.

بارکدخوان تصویر بردار یا ایمیجر(Imager): جدیدترین مدلهای بارکد خوان ها می باشند که از دوربین فیلمبرداری با فناوری CCD بهره می برند. این دستگاه ها از بارکد عکس می‌گیرند و از تکنیک رمزگشایی دیجیتال پیچیده برای تحلیل و رمزگشایی بارکد استفاده می‌کنند.

مزیت اصلی بارکدخوان های ایمیجر توانایی خواندن بارکد در همه زاویه ها می باشد که سرعت و کارایی دستگاه را افزایش می دهد و توانایی اسکن بارکدهای دو بعدی را دارند.

بارکدخوان چند وجهی: این دستگاهها با لیزر کار میکنند و برخلاف سایر اسکنرهای لیزری که ساده و تک خطی هستند، از پرتوهای مختلف جهت اسکن استفاده می کنند. بارکدخوان های جندوجهی نسبت به بقیه بارکدخوان ها کیفیت بالاتری دارند و به راحتی می توانند بارکدهای پاره شده، چین خورده و یا ناخوانا را بخوانند.

انواع بارکدخوان از لحاظ نحوه عملکرد و نوع اتصال: فروشگاه تجهیزات

بارکدخوان دستی یا تفنگی: پراستفاده‌ترین و ارزانترین بارکد خوان ها می باشند که از فروشگاه گرفته تا محیط‌های اداری و حتی در انبار و کارخانجات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.  این دستگاه ها از طریق کابل به یک ایستگاه کاری متصل می شوند.  فروش باسکول با قیمت های مختلف انجام می گیرد. 

بارکدخوان بی سیم : این دستگاهها از طریق بلوتوث یا WiFi به دستگاه مرکزی متصل می شوند و برای استفاده در مراکزی که به طور مکرر در مدت زمان مختلف نیاز به جابجایی دارند، مناسب می باشند.  

بارکد‌خوان همراه یا PDA: این دستگاه در انبارها و فروشگاه‌های بزرگ که امکان دسترسی به تک‌ تک محصولات وجود ندارد مورد استفاده قرار می گیرد و بدون اتصال به کامپیوتر اطلاعات را در خود ذخیره می کند.

دستگاه بارکد خوان رومیزی یا ثابت: این دستگاهها به صورت ثابت در محل نصب میشوند و می توانند در زوایای مختلف بارکدها را شناسایی و قرائت کنند، به همین جهت بارکد محصولات را از مقابل و یا زیر آن رد می‌کنند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 75
نمایش همه
علاقه مندی ها ()