شرکت لاستیک سازی هانکوک بیش از نیم قرن دارای تجربه در حوزۀ تولید لاستیک های رادیال فعالیت دارد و این کمپانی معتبر توانسته در سال 1941میلادی با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک محصولات با کیفیتی تولید و به بازار عرضه نمایند. توسط این کمپانی معتبر انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، باری، کامیون، تریلر، اتوبوسی، ماشین آلات راهسازی تولید و عرضه می شوند.

اگر در صدد برای خرید لاستیک هانکوک برای اتومبیل خود می باشید، پیشنهاد اولیۀ ما، افزایش سطح اطلاعات عمومی شما نسبت به مشخصات فنی درج شده بر روی تایر می باشد. مشخصات فنی تولید تایر بر روی دیوارۀ خارجی لاستیک های هانکوک و دیگر برندهای تایر درج می شود و نیاز دارد که افراد آگاهی لازم در خصوص مفاهیم هر یک از اعداد و حروف داشته باشند. هم اکنون فروشگاه چرخ و یدک بر حسب نیاز مشتریان موفق به تأمین و عرضۀ لاستیک های هانکوک در کنار دیگر برندهای خارجی گردد.

مفاهیم علائم مندرج بر روی لاستیک هانکوک

کمپانی هانکوک جهت تولید محصولات خود از تکنولوژی و فناوری روز دنیا بهره می گیرند. در نهایت توانستند بر اساس استانداردهای تعریف شده، لاستیک های رادیال را تولید و روانه بازار نمایند. هنگام خرید لاستیک هانکوک بررسی مشخصات فنی حک شده بر روی دیوارۀ خارجی تایر را بایستی در نظر بگیرید. سایز تایر، پهنای رینگ لاستیک، سال تولید، نوع مواد اولیه تشکیل دهندۀ تایر، شاخص حداکثر سرعت مجاز، شاخص بار و فشار مجاز و ... برخی از مشخصاتی است که بر روی لاستیک درج می شوند.

از این رو متناسب با مدل اتومبیل خود می توانید لاستیک هانکوک رادیال تهیه نمائید. قیمت لاستیک هانکوک بر اساس مشخصات فنی مندرج شده بر روی آن، سال تولید، نرخ روز ارز و کیفیت آن معین می گردد. توسط فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک، امکان خرید لاستیک پیرلی و لاستیک هانکوک ارزان همراه با گارانتی برای شما طرفداران این برند کره ای فراهم می باشد. بدین ترتیب می توانید متناسب با موقعیت های مختلف، مناسب ترین لاستیک را برای اتومبیل شخصی خود تهیه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()