نکات مهم هنگام خرید ترازو دیجیتال : فروشگاه تجهیزات

نوع ترازو: ابتدائی‌ترین نکته‌ای که در خرید ترازو دیجیتال باید به آن توجه کرد و در واقع هدف خریدار را از  خرید ترازو با کیفیت  و زمینه استفاده و کاربرد آن مشخص می‌کند، نوع ترازو می باشد.

انواع ترازو به شکل فروشگاهی، صنعتی، آزمایشگاهی، گرمی، پزشکی، زیرپایی و ترازوی آشپزخانه تولید و به بازار عرضه می شوند که شما باید بر حسب زمینه استفاده، یکی از این ترازوها را خریداری کنید. برای مثال اگر به سلامت خود اهمیت می دهید و می خواهید وزن خود را مداوم کنترل کنید حتما باید ترازوی دیجیتال زیرپایی خریداری کنید و اگر نیاز به خرید ترازو در قسمت بسته بندی کارخانه دارید، ترازوی قطعه شمار بهترین گزینه برای شما می باشد.   

ظرفیت ترازو: در نظر گرفتن حداکثر وزنی که یک ترازو می تواند تحمل کند، هنگام  خرید باسکول و ترازو حائز اهمیت است. باید بر مبنای محصولاتی که قصد توزین انها را دارید، ظرفیت مناسب را انتخاب کنید. چنانچه ترازویی با ظرفیت بالاتر از وزن کالاها را خریداری کنید، اضافه وزن به ترازوی شما آسیب می رساند. یا اگر ترازویی با ظرفیت پایینتر خریداری کنید، ترازو وزن دقیق را نشان نخواهد داد.

دقت ترازو: یکی از ویژگیهای مهم ترازوها، دقت آنها می باشد که هنگام خرید ترازو باید در نظر گرفته شود. اگر ترازویی با دقت مناسب کسب و کارتان نداشته باشید، خیلی زود در کارتان با مشکل مواجه خواهید شد. در ضمن هر چه ظرفیت یک ترازو بالاتر باشد، دقت آن پایین تر می رود.از اینرو می توان گفت ترازو دیجیتال های با ظرفیت پایین مانند ترازوهای گرمی ، دارای دقت بیشتر می باشند.

امکانات ترازو: ترازوهای دیجیتال با توجه به نوع کاربردشان دارای امکانات متنوعی می باشند که جهت خرید ترازو ، امکانات اضافه شده را با توجه به نیاز کارتان، بررسی کنید. در این میان ترازوهای فروشگاهی بیشترین قابلیتها را دارند مانند قابلیت اتصال به بارکدخوان، کامپیوتر، چاپگر و کارت خوان یا نشان دادن مقدار فشار خون و قند خون از قابلیتهای ترازو های پزشکی محسوب می گردد. امروزه امکانات گوناگونی به ترازوها افزوده می شود که باید بنا بر کاربردتان آنها را انتخاب کنید. 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 91
نمایش همه
علاقه مندی ها ()