کیسه جاروبرقی را می توان در مدل های مختلف تهیه نمائید. جاروبرقی به عنوان یکی از دستگاه هایی است که جهت نظافت در محیط منزل و دیگر مکان ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت انتخاب کیسه جاروبرقی می توانید به فروشگاه همتا مراجعه نمائید. در این فروشگاه، انواع کیسه جاروبرقی در مدل های مختلف تهیه و عرضه می شوند. بدین وسیله افرادی که به دنبال خرید کیسه جارو برقی هستند، می توانند متناسب با مدل و برند جاروبرقی، مناسب ترین پاکت را تهیه نمایند.

خرید مدل های متنوع پاکت جاروبرقی

در ادامه به معرفی برخی از انواع کیسه جارو برقی رایج در بازار می پردازیم. کیسه جاروبرقی دائمی و یکبار مصرف از جمله دسته بندی های اصلی این نوع پاکت به شمار می روند. پاکت به عنوان محل ذخیره سازی آشغال و زباله درون این دستگاه در نظر گرفته شده است. بنابراین طراحی آن باید به گونه ای باشد که کوچکترین گرد و غبار به داخل جاروبرقی نفوذ نکند. با توجه به اینکه فاصله زیادی میان پاکت و موتور جاروبرقی وجود ندارد، جنس کیسه جاروبرقی از اهمیت بالایی برخوردار است و هنگام خرید این محصول باید مشخصات فنی مندرج بر روی بسته بندی کیسه های جاروبرقی را به طور دقیق مطالعه نموده و از کیفیت بالای آنها اطمینان حاصل نمائید.

نسل جدید کیسه های جاروبرقی نانو بوده و به نوعی از خروج گرد و خاک از لایه های پاکت جلوگیری می کند و به نوعی دارای قابلیت آنتی باکتریال می باشند. میکروب و قارچ داخل کیسه های جاروبرقی را از بین می برند و بدین وسیله کمترین آلودگی را برای محیط خواهد داشت. قیمت خرید پاکت جارو برقی بر پایۀ جنس پاکت، قابلیت، تعداد، نوع و مدل جاروبرقی تعیین می گردد. در حال حاضر می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی همتا انواع کیسه جاروبرقی رایج در بازار منجمله پاکت های جاروبرقی جنرال، پارس خزر، کن وود، مولینکس، پاناسونیک، تفال، ریمنس، آزمایش، فیلیپس و ... را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در بسته بندی چند تایی خریداری نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()