آموزش از راه دور با گسترش بستر اینترنت در سطح جهان رونق پیدا کرد و به عنوان یکی از بحث های اصلی در مقولۀ آموزش در نظر گرفته می شود. در ابتدا تنها برخی از دانشگاه سیستم آموزش مجازی را راه اندازی نمودند ولی با گذشت زمان و مشاهدۀ بازخورد عالی خدمات آموزش از راه دور ، تحول در آموزش آغاز گردید. در همین راستا برخی از مدارس به صورت تخصصی در حوزۀ آموزش مجازی فعالیت خود را ادامه می دهند که می توانیم به مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها اشاره نمائیم، این مجموعه با بهره گیری از کادر مجرب و تجهیزات اینترنتی مناسب توانست به عنوان یکی از اولین مدارس مجازی فعالیت خود را در ایران آغاز نماید.

نتایج و دست آوردهای آموزش از راه دور

به طور کلی راه اندازی سیستم آموزش از راه دور، شرایط مناسبی را برای دانش آموزان و همچنین اساتید فراهم می آورد که می توان به عدم نیاز به حضور فیزیکی اساتید و دانش آموختگان و عدم وابستگی به کلاس درس در یک زمان معین اشاره نمود. ضمن آنکه برگزاری دوره آموزش مجازی می تواند کیفیت بالای ارائه دروس را به همراه داشته باشد. چرا که دانش آموزان می توانند دسترسی کامل به جزوات و کلاس های آنلاین برگزار شده داشته باشند.

در این صورت هر زمان که دانش آموزان تمایل داشته باشند، می توانند برای تعداد دفعات نامحدود فایل های آموزشی را مشاهده نمایند و این مسئله باعث افزایش سطح کیفیت آموزش می شود. صرفه جویی در هزینه نیز مورد دیگری است که در امور آموزش از راه دور قابل چشم پوشی نمی باشد. در عصر حاضر شاهد گسترش مدارس مجازی می باشیم که توانسته اند در مقاطع مختلف تحصیلی خدمات آموزشی به دانش آموزان در سراسر کشور ارائه دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی می توانید با مرکز آموزش مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر از جمله پیشگامان در حوزۀ سیستم آموزشی آنلاین همواره آمادۀ سرویس دهی به متقاضیان می باشند.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()