نمایندگی مجاز زانتیا بهترین مرکز برای مراجعۀ شما دارندۀ خودروی سیتروئن زانتیا می باشد. به دلیل آپشن های پیشرفته ای که این مدل اتومبیل داشت، بسیاری از افراد اقدام به خرید این اتومبیل نمودند. با توجه به اینکه اتومبیل دارای ماهیت مکانیکی می باشد و باعث می گردد تا اتومبیل نیاز به بررسی و معاینه فنی داشته باشد. قطعاً گذر زمان، فرسایش و تصادف به عنوان عواملی شناخته می شود که باعث ایجاد نقص فنی در قسمت های اتومبیل می گردد.

جهت معاینه فنی اتومبیل می توانید به نمایندگی مجاز زانتیا در تهران همچون تعمیرگاه زانتیا رهام مراجعه نمائید.

شرح خدمات نمایندگی مجاز زانتیا

چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند به صورت کاملاً تخصصی پروسۀ معاینۀ فنی و مرتفع نمودن عیوب و نقص فنی را انجام دهند. شارژ گوی، سیستم تعلیق، قسمت جلوبندی، گیربکس، سیستم احتراق، اکسل، سیستم الکترونیکی و برق خودرو، موتور، سیستم هیدرولیک و ... برخی از دسته بندی های اصلی خودروی زانتیا به شمار می روند. هر لحظه امکان ایجاد آسیب و نقص فنی برای هر یک از قطعات اتومبیل وجود دارد. از این رو توصیه می کنیم با مراجعه به نمایندگی مجاز زانتیا ، متخصصین در مدت زمان کوتاهی می توانند ایرادات فنی بوجود آمده را تشخیص داده و آنها را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند. 

جهت کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری خودروی زانتیا می توانید به صورت دوره ای اتومبیل خود را به نمایندگی مجاز زانتیا ببرید. بدین وسیله مهندسین با بررسی دقیق توسط برنامه و دستگاه های پیشرفته، قطعات آسیب دیده و فرسوده را زودتر شناسایی می نمایند و سپس با مرتفع نمودن آنها می توانند هزینه های تعمیر و ورود صدمات جدی تر به دیگر قسمت های اصلی خودرو بکاهند و به نوعی پیشگیری نمایند. تعمیرگاه زانتیا رهام از جمله مراکز نمایندگی مجاز زانتیا است که در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته با استخدام نیروی فنی متخصص بهترین خدمات شارژ گوی زانتیا  را به مشتریان ارائه دهند.

 تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، یادگار جنوب به شمال ، بعد از پمپ بنزین فرحزاد ، اولین خروجی فرحزاد ، رو به روی گلبرگ 2 ، تعمیرگاه زانتیا روهام

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()