شارژ گوی یکی از اقداماتی است که به صورت دوره ای می بایست برای خودروهای زانتیا صورت گیرد. همانطور که می دانید شهرت و استقبال عمده از خودروی زانتیا به دلیل تجهیز بودن آن به سیستم هیدرولیک می باشد.

خودروی زانتیا مجهز به گویی است که در قسمت سیستم هیدرولیک آن تعبیه شده است که با هدف حفظ تعادل خودرو هنگام عبور از سطوح دست اندازها به کار برده می شود. با توجه به اینکه گوی حاوی گاز نیتروژن می باشد، با گذشت زمان از میزان این گاز کاسته می شود. بدین ترتیب صاحبان خودروی زانتیا جهت دریافت خدمات شارژ گوی زانتیا  می توانند به مراکز تخصصی همچون تعمیرگاه زانتیا رهام مراجعه نمایند.

فاکتورهای تعیین قیمت شارژ گوی زانتیا

با بیان مطالب فوق، به این مسئله پی برده اید که اجرای شارژ گوی زانتیا به صورت دوره ای می تواند بازدهی این اتومبیل را بهبود ببخشد. نکتۀ مهم و کلیدی که در اینجا وجود دارد، این است که جهت شارژ گوی زانتیا می بایست از گاز نیتروژن مرغوب استفاده گردد. در این صورت نیاز نیست زود به زود اقدام به شارژ گوی نمائید. در حال حاضر توسط تعمیرگاه زانتیا رهام با قیمت مناسب اجرای شارژ گوی زانتیا صورت می گیرد. بسیاری از افراد که علاقه مند به خرید خودروی زانتیا می باشند، به دلیل تجهیز بودن آن به سیستم تعلیق است. بنابراین سرویس دوره ای اتومبیل و بررسی گوی تعبیه شده در سیستم هیدرولیک موارد مهم و اساسی هستند که مالکین خودروی زانتیا می بایست در نظر بگیرند.

انجام شارژ گوی می تواند هزینه های نگهداری خودرو را به حداقل برساند چون فشار بیش از اندازه و غیر اصولی به قسمت های اصلی و مرتبط وارد نمی شود. هزینۀ شارژ گوی بی ثبات می باشد چون ارتباط مستقیم با میزان حجم گاز نیتروژنی مصرفی دارد. ارائه خدمات شارژ گوی به صورت تخصصی توسط مهندسین  نمایندگی مجاز زانتیا صورت می گیرد. 

 تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، یادگار جنوب به شمال ، بعد از پمپ بنزین فرحزاد ، اولین خروجی فرحزاد ، رو به روی گلبرگ 2 ، تعمیرگاه زانتیا روهام

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()