چسب کاشی استخری یکی از انواع چسب صنعتی است که با هدف به کارگیری در اجرای پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. چسب کاشی استخری به صورت پودری تولید می شود و اپراتورها می توانند از مزایای این چسب با کیفیت برای چسباندن کاشی ها در محیط استخر استفاده نمایند. مواد تشکیل دهندۀ این نوع چسب بر پایه مواد ضد آب می باشد و گزینۀ مناسبی برای محیط های مرطوبی به شمار می رود. فروش چسب کاشی استخری از طریق سایت انجام می گیرد. 

از این نوع چسب برای چسباندن هر نوع کاشی و سرامیک در فضای بیرونی و داخلی ساختمان بهره گرفته می شود. جهت خرید چسب کاشی استخری به صورت کیلویی می توانید با هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه تماس حاصل نموده و متناسب با حجم مورد نیاز خود، از طریق این مجموعۀ معتبر تهیه نمائید.

موارد کاربرد عمدۀ چسب کاشی استخری

همانطور که می دانید چسب به عنوان یکی از مواد اولیه پرکاربرد به شمار می رود که در امور پروژه های ساختمانی یکی از مصالح اولیه ضروری به شمار می رود. چسب کاشی استخری به عنوان بهترین نوع چسب براری چسباندن انواع کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع چسب کاربرد گسترده ای در ساختمان سازی دارد. بدین وسیله جهت بازسازی و یا چسباندن کاشی های فضای استخر می توانند از مزایای این نوع چسب کاشی بهره گیرند.

داشتن مقاومت بالا، بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک و داشتن حالت الاستیکی از جمله مشخصه های مهم چسب کاشی استخری به شمار می رود. بدین ترتیب متناسب با پروژه های مختلف به سهولت می توانید از مزایای چسب کاشی استخری برای نصب کاشی های پرسلان استفاده نمود. همانطور که می دانید نوع چسب و کیفیت آن بر روی طول عمر ماندگاری کاشی ها بر روی سطوح عمودی و افقی یک فضا تأثیرگذار می باشد. در همین راستا مجریان پروژه های عمرانی و ساختمانی می توانند جهت خرید چسب کاشی پودری و چسب کاشی استخری با بخش فروش هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه تماس گرفته و با قیمت ارزان و کیفیت عالی تهیه نمایند.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 115
نمایش همه
علاقه مندی ها ()