لوازم یدکی لودر ولوو را به سهولت می توانید در سطح بازار تهیه نمائید. لودر از قطعات متعددی تشکیل شده است که باعث گردیده تا از این ماشین در اجرای پروژه های عمرانی بهره گرفته شود. لذا تعبیۀ جک برای لودر، باعث گردیده تا افراد بتوانند از مزایای این ماشین برای خاکبرداری و جا به جایی خاک و مصالح در پروژه های مختلف استفاده نمایند.

قطعاً فروش لوازم یدکی لودر ولوو با هدف تأمین و جایگزینی قطعات آسیب دیده صورت می گیرد. کمپانی ولوو نیز همانند دیگر برندهای معتبر در سطح جهان توانسته موفق به ساخت انواع لودر چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بابکت گردد. بدیهی است پارت یدک راهسازی به منظور تأمین تجهیزات ماشین آلات راهسازی، بتواند در لیست قطعات، انواع لوازم یدکی لودرهای ولوو را که بیشتر در داخل کشور توسط پیمانکاران متعددی مورد استفاده قرار گرفته می شوند را تأمین و عرضه نمایند.

خرید لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی ولوو

انواع پمپ هیدرولیک، هاب، دیل جوینت، انواع کاسه نمد، رینگر، پمپ های کارتریجی، هیدروموتور، پمپ فرمان، بارل پیستون، واشر کامل، سوپاپ هوا، انواع فیلترات، بلوک سیلندر، بوش، پمپ مادر، انواع جک، کله گاوی، دبل جوینت، دنده خورشیدی و ... از جمله انواع لوازم یدکی لودر ولوو به شمار می روند. هر کدام از این قطعات با متریال متفاوت ساخته می شوند و به یک میزان مشخص قابلیت تحمل فشار وارده را دارند. بدین ترتیب در طی اجرای پروژه های مختلف، هر لحظه ممکن است برخی از لوازم یدکی لودر دچار فرسایش و ایجاد نقص فنی برای لودر گردد. در این صورت می بایست نسبت به تعویض قطعات لودر آسیب دیده اقدامات لازم را انجام دهید.

مجموعۀ پارت یدک راهسازی به منظور جلوگیری از پروژه های عمرانی و راهسازی، امکان سفارش دهی غیر حضوری خرید قطعات لودر ولوو را برای مالکین آن فراهم نموده است.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()