لوازم یدکی لیفتراک بخشی از انواع قطعات ماشین آلات صنعتی به شمار می رود. هدف کلی از طراحی و ساخت لیفتراک، تسریع امور بارگیری کالاها در صنایع مختلف می باشد. قطعاً کاربرد این ماشین را در محیط های انبار کارخانجات، فروشگاه های زنجیره ای، بنادر یا اسکله ها، صنایع هواپیمایی، ایستگاه های قطار و غیره می توانید ملاحظه نموده اید. تعبیۀ شاخک، اهرم و وزنۀ تعادل برای لیفتراک، باعث گردیده تا بتوانند از مزایای این ماشین برای جابجایی وسایل در مسیر عمودی استفاده نمایند. خرید لوازم یدکی لیفتراک را به صورت اینترنتی از سایت انجام دهید.

از این رو در صورت مشاهدۀ اختلال در عملکرد لیفتراک، می بایست قسمت های مختلف ماشین مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود و در اسرع وقت نسبت به تعویض قطعات لیفتراک اقدام نمائید. در همین راستا مجموعۀ پارت یدک راهسازی به اقتضای نیاز بازار ایران، در لیست قطعات، انواع لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو، هیوندا، کاترپیلار و ... را در مدل های مختلف عرضه می کنند.

رایج ترین قطعات لیفتراک

با گسترش کاربرد ماشین آلات لیفتراک در صنایع مختلف، ممکن است دارندگان لیفتراک به دلایل مختلف نیازمند به تعویض و خرید مجدد قطعات لیفتراک داشته باشند. بدیهی است سالم بودن هر یک از لوازم یدکی لیفتراک بر روی سرعت فرآیند حمل و نقل و بارگیری کالا در صنایع مختلف تأثیرگذار باشد. دکل، شاخک، اتاقک راننده، لاستیک ها، صفحه نمایشگر، سیستم ترمز، سیستم احتراق و ... برخی از مهمترین لوازم یدکی انواع لیفتراک محسوب می شوند. متناسب با مدل های مختلف ماشین می توانند تفاوت هایی از نظر مشخصات فنی تولید نسبت به یکدیگر داشته باشند. همانطور که می دانید به کارگیری از ماشین آلات لیفتراک توانسته به میزان قابل توجهی فرآیند حمل و نقل کالاها را در صنایع مختلف تسریع ببخشند. لازم به ذکر است که دکل لیفتراک دارای قابلیت جابجایی بار در مسیر عمودی است و معمولا در موقعیت های ارتفاع بالابری، ارتفاع بالابری آزاد، حداقل ارتفاع، ارتفاع گسترده قرار گرفته می شوند. مجموعۀ پارت یدک راهسازی توانسته موفق به تأمین و  فروش قطعات لیفتراک به صورت اورجینال گردند.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()