کفش کار از جمله تجهیزات ایمنی به شمار می رود که جهت حفظ سلامت پاها مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور کلی جهت انتخاب کفش ایمنی نکات متعددی می بایست در نظر گرفته شود که می توان به نوع خطری که در محل کار فرد را تهدید می کند، اشاره نمود. همانطور که آگاه می باشید، حفظ ایمنی اولین اقدامی است که افراد می بایست پیش از آغاز به کار، تجهیزات ایمنی استاندارد را تهیه نموده و خود را به آنها تجهیز نمایند. فروش کفش کار بر اساس مدل های مختلف صورت می گیرد چون ارتباط مستقیم با نوع فعالیت فیزیکی که افراد در محیط کار انجام می دهند، دارد. فروشگاه رادین ایمن از جمله فروشندگان مطرح در زمینۀ توزیع تجهیزات ایمنی فعالیت می کند. در همین راستا به اقتضای نیاز مشاغل مختلف در حوزۀ فروش انواع کفش کار در حال فعالیت می باشد.

سفارش کفش کار از طریق سایت اینترنتی

بدین ترتیب مدیران مشاغل با مد نظر قرار دادن نوع خطراتی که در زمان اجرای کار می تواند باعث آسیب رساندن به اعضای مختلف بدن گردد، مناسب ترین تجهیزات ایمنی اعم از کفش کار، دستکش ایمنی، کلاه ایمنی، لباس کار و ... را برای پرسنل خود تهیه نمایند. کفش کار عایق حرارت، کفش ایمنی عایق جریان الکتریسیته، کفش کار نگهبان، کفش کار ضد ضربه، کفش کار ضد اسید و ... از جمله دسته بندی های اصلی کفش کار  به شمار می روند. در نتیجه صاحبان کسب و کار می توانند به سهولت مناسب ترین کفش کار را تهیه نموده و به نوعی آرامش خاطر را برای هر یک از پرسنل خود مهیا سازند.

جهت ساخت این نوع کفش های ایمنی از متریال متفاوت منجمله فلز، پلاستیک و چرم استفاده می نمایند. بدین ترتیب از طریق فروشگاه رادین ایمن می توانید پس از بررسی مشخصات فنی تولید هر یک از انواع کفش کار، خرید تجهیزات ایمنی را با قیمت ارزان به صورت آنلاین انجام دهید.

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 128
نمایش همه
علاقه مندی ها ()