کمد لباس بهترین و مناسب ترین وسیله ای است که می توان برای نگهداری پوشاک و وسایل شخصی همچون اکسسوری ها مثل کیف ، کمربند ، جواهرات و غیره نیز از آن استفاده نمود . انتخاب و  خرید کمد لباس مناسب به شما کمک می کند که بتوانید از فضای اتاق شخصی خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمائید. نظم بخشیدن به وسایل شخصی و ایجاد فضایی مرتب در اتاق علاوه بر آنکه به شما کمک می کند به راحتی بتوانید وسایل شخصی مورد نیاز خود را در مدت زمان کوتاهی پیدا کنید‌. در کنار آن، ایجاد نظم در محیط برای انسان آرامش بخش می باشد و تاثیرات مثبت در حال و هوای هر شخص خواهد داشت. جهت خرید مدل های جدید کمد لباس می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه بهسازان چوب داشته باشید.

خرید کمد لباس چوبی درب ریلی

در نتیجه توصیه می کنیم جهت خرید کمد لباس علاوه بر در نظر گرفتن میزان ظرفیت آن، مدل آن نیز بایستی در نظر گرفته شود و هارمونی لازم از نظر رنگ و طرح با دیگر لوازم دکوراسیون داخلی داشته باشد. در حال حاضر امکان خرید کمد لباس دیواری ثابت و متحرک در طرح های درب لولایی و درب ریلی وجود دارد. بدین ترتیب متناسب با سلیقه و نیاز شخصی می توانید هر کدام از آنها را تهیه نموده و نظم مورد نیاز را در فضای اتاق ایجاد نمائید. خرید تاب ریلکسی را به صورت اینترنتی انجام دهید.

همانظور که از ابتدای پست بدان اشاره نمودیم، جهت خرید کمد لباس در نظر گرفتن چند فاکتور مهم منجمله ظرفیت کمد، تعداد طبقات، مدل ، ابعاد و نحوه قراردهی آن به شما کمک می کند که بتوانید کاربردی ترین و بهترین کمد لباس را خریداری نمائید. انتخاب کمد لباس درب ریلی می تواند بهترین گزینه برای اتاق های کوچک به شمار آید چون نیاز نیست فضایی مجزا برای باز شدن درب های کمد در نظر بگیرید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()