سی تی اسکن دندان یکی از روش های روتین در امور رادیولوژی دندان به شمار می رود. به طور کلی توسط دندانپزشک به بیماران تجویز می شود چون بسیاری از مشکلات دهان و دندان را نمی توان به راحتی تشخیص داد و نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته با فناوری اشعه ایکس می باشد. اجرای سی تی اسکن دندان با دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد و نقش تعیین کننده ای در فرایند تشخیص بسیاری از مشکلات دهان و دندان همچون پوسیدگی دندان، وجود غده در بافت نرم دندان، عفونت لثه، وضعیت رشد دندان ها، بررسی وضعیت سیستم عصبی دندان ها و ... دارد. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل دارای سابقه طولانی در حوزه ارائه خدمات سی تی اسکن دندان می باشیم.

ارائه خدمات تخصصی سی تی اسکن دندان

اجرای سی تی اسکن دندان با اشعه ایکس معمولی یک سری تفاوت جزئی دارد. چرا که از اشعه های متعددی جهت تصویربرداری دندان بهره گرفته می شود تا بدین وسیله بتوانند تصاویر دقیق از بخش های مختلف دندان ثبت نمایند. بافت های نرم دندان و سخت را می توان از طریق تصویربرداری سی تی اسکن دندان تصویربرداری نمود.

استقبال از این سبک از رادیوگرافی دندان، دقت بالا و وضوح تصویر می باشد. اجرای سی تی اسکن دندان با استفاده از دستگاه های پیشرفته بهترین راهکار برای تشخیص بسیاری از بیماری و اختلالات بوجود آمده در بافت های نرم و سخت دندان می باشد.

هزینه  رادیولوژی دندان و سی تی اسکن دندان توسط اتحادیه دندانپزشکی تعیین می گردد که می توانید پیش از مراجعه حضوری با واحد پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل نمائید و از تعرفه های رادیولوژی دندان مطلع گردید. دلایل متعددی وجود دارد که دندانپزشک می بایست جهت ادامه روند درمان صحیح و یا تشخیص نوع اختلالات ایجاد شده در روند رشد دندان با مشاهده نتایج سی تی اسکن دندان دندانپزشک می تواند بهترین تشخیص را نسبت به مشکلات فرد داده و بدین وسیله بهترین روند درمان را برای شخص آغاز نماید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 141
نمایش همه
علاقه مندی ها ()