ماسک پزشکی به عنوان یکی از وسایلی است که جهت حفظ سلامت توسط کادر درمان، کارگران و همچنین عموم افراد مورد استفاده قرار گرفته می شود. ماسک های سه لایه همانطور که از نامش مشخص است از سه لایه متشکل شده که می توان به دو لایۀ اسپان باند و یک لایۀ ملت بلون اشاره نمود. از مزایای ماسک پزشکی برای جلوگیری از نفوذ ذرات ریز و ترشحات بزاق دهان بهره گرفته می شود.

خرید ماسک سه لایه مرغوب

در همین راستا علاوه بر کادر درمان، افرادی که با بیماری های ویروسی همچون سرماخوردگی، آنفولانزا و ... رو به رو هستند، جهت جلوگیری از شیوع بیماری و انتقال عوامل میکروبی به محیط بایستی از ماسک سه لایه استفاده نمایند. فروشگاه همتا از جمله مراکز معتبر در حوزۀ فروش محصولات تولید شده با پارچۀ اسپان باند در تهران راه اندازی شده است. در همین راستا در لیست محصولات، امکان خرید ماسک پزشکی را به صورت پک 50 تایی فراهم نموده است.

از مشخصه های بارز ماسک های سه لایه می توان به سبک بودن، فاقد بو، ضد حساسیت، قابلیت فیکس بر روی بینی، نرم بودن و سهولت در کاربرد آن اشاره نمود. همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، جهت تولید انواع ماسک سه لایه پزشکی از دو لایه پارچه اسپان باند با وزن 25 گرم و یک لایۀ میانی از جنس ملت بلون 22 گرمی بهره گرفته می شود. این جنس از پارچه ها از نفوذ ذرات ریز در حد 3 الی 5000 نانومیکرون جلوگیری می کند. بدین ترتیب از خواص مهم این نوع پارچه جهت طراحی ماسک پزشکی استفاده می نمایند و به نوعی نقش پر رنگ در سلامت افراد دارد. بدین ترتیب مراکز درمان، صنایع مختلف و عموم افراد می توانند در راستای حفظ سلامت اشخاص اقدام به خرید ماسک سه لایه نمایند. در حال حاضر از طریق فروشگاه اینترنتی همتا به سهولت می توانید به صورت پک، ماسک های پزشکی را سفارش دهید.

                                     فروشگاه همتا

                                             آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()