فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی بهترین مسیر برای خرید این اقلام به شمار می رود. اگر یک محیط آزمایشگاهی را از نزدیک ملاحظه نموده باشید، با تنوع بالایی از تجهیزات شیشه ای رو به رو می شوید که توسط آنها انجام یک سری از آزمایشات صورت می گیرد. البته جنس شیشه آلات آزمایشگاهی از پیرکس یا همان مواد بروسیلیکات می باشد که مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا و مواد شیمیایی خورنده دارد که در ادامه بیشتر به جزئیات آنها می پردازیم.

اگر شما مسئول تهیۀ تجهیزات و اقلام آزمایشگاهی می باشید، به دلیل تنوع بالای آنها، ممکن است تهیۀ تمامی تجهیزات آزمایشگاهی برای شما راحت نباشد و اتلاف زمان زیادی را برای شما بوجود آورد. بدین ترتیب با مراجعه به سایت های معتبر فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی همچون فروشگاه آزمایشگاهی علمینو، دسترسی دقیق تر به مشخصات فنی هر یک از محصولات موجود در فروشگاه خواهید داشت.

فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی با برندهای معروف

امروزه ایجاد بستر ارائه خدمات فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی بهترین فرصت برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها می باشد که البته بایستی به اعتبار و سابقۀ فعالیت فروشگاه اطمینان حاصل نمائید. به طور کلی عدم توجه به این موضوع مهم می تواند عواقب ناخوشایندی برای شما به وجود آورد. شیشه آلات آزمایشگاهی از جنس پیرکس ساخته می شوند تا تحمل دمایی بالای بین 500 الی 650 درجه سانتی گراد را داشته باشد.

البته جهت نگهداری و یا حرارت دهی اسید هیدروفلوئوریک و اسید فسفریک با دمای بیش از 100 درجه سانتی گراد نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ضمن آنکه تقریباً دارای تحمل شک حرارتی 165 درجه سانتی گراد می باشند. بنابراین در صورت سهل انگاری در خرید شیشه آلات اورجینال، ظروف شیشه ای بی کیفیت و تقلبی می تواند خطرات جانی و خسارت مالی به دنبال داشته باشد. فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی علمینو دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش تجهیزات و شیشه آلات آزمایشگاهی با برندهای معروف خارجی و قیمت مناسب در حال فعالیت می باشند.

ارتباط با علمینو

ساعت کاری

شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس

تهران – ولیعصر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()