قطعات بلدوزر کوماتسو اجزای اصلی آن را تشکیل می دهند. کمپانی کوماتسو در کشور ژاپن فعالیت خود را به عنوان یکی از شرکت های ساخت ماشین آلات سنگین آغاز نمود و توانست با گذشت زمان و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، متنوع ترین ماشین آلات راهسازی را متناسب با نیاز بخش عمران، ساختمان سازی و معادن ساخته و به بازار جهانی عرضه نمایند. در نتیجۀ این اتفاق بزرگ، امروزه شاهد به کارگیری ماشین آلات کوماتسو در داخل کشور می باشیم. قطعاً در برخی از مواقع نیازمند به خرید قطعات بلدوزر کوماتسو می باشند چون این نوع ماشین آلات نیز با گذشت زمان دچار فرسایش و استهلاک می شوند. بدین ترتیب جهت مرتفع نمودن نقص فنی بلدوزر، نیازمند به تعمیرات و یا تعویض برخی از لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو داشته باشید. فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از مراکز توزیع کنندۀ قطعات ماشین آلات راهسازی در تهران فعالیت دارد.

خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اصل

بدین ترتیب متناسب با نیاز بازار، مراکز عرضۀ تجهیزات و قطعات ماشین آلات سنگین، انواع قطعات بلدوزرهای کوماتسو در دسته بندی های متفاوت به فروش می رسد. همانطور که آگاه هستید سالم بودن هر یک از قطعات بلدوزر کوماتسو باعث می گردد تا این نوع ماشین عملکرد بهتری داشته باشد.

ایجاد کوچکترین آسیب و نقص فنی برای مااشین آلات سنگین می تواند هزینۀ هنگفتی را متحمل مالک آن نماید. به همین دلیل همواره توصیه می شود با مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد هر یک از قطعات بلدوزر کوماتسو نسبت به تعمیر و یا جایگزینی آنها با قطعات اورجینال سالم اقدام نمائید. البته جهت خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو می بایست به مراکز معتبر مراجعه نمائید و از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید چون به کارگیری لوازم یدکی بی کیفیت بیشتر به ماشین صدمه وارد می کند. جهت سفارش قطعات انواع بلدوزر کوماتسو می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه استعلام نموده و خریداری نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 91
نمایش همه
علاقه مندی ها ()