قطعات لودر کوماتسو اجزای مهم و اساسی برای حرکت و عملکرد اصلی ماشین به شمار می روند. کمپانی کوماتسو در کشور ژاپن فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته با بهره گیری از مهندسین مجرب و متخصص در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین، لودر را در دسته بندی های متفاوت ساخته و به بازار جهانی عرضه نماید. لودر با وجود طراحی ساده دارای عملکرد بالایی می باشد و به عنوان یکی از ماشین آلات اصلی در اجرای تمامی پروژه های عمرانی، راهسازی، ساختمان سازی و معادن به کار برده می شود. در نتیجه سالم نگه داشته قطعات لودر کوماتسو نقش حیاتی در پیشبرد اهداف عملیاتی دارد. در صورت لزوم جهت خرید قطعات لودر کوماتسو می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه موجود بودن آنها را استعلام نمائید.

سفارش انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو اورجینال

بایستی به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید که تأمین قطعات و لوازم یدکی لودرهای کوماتسو به دلیل وارداتی بودن کار آسانی نیست و ممکن است توسط افراد کلاهبردار، قطعات تقلبی و بی کیفیت هم قیمت با لوازم یدکی اورجینال به فروش برسد. در نتیجه با مراجعه به مراکز معتبر و اطمینان حاصل نمودن از سابقۀ فعالیت آن مجموعه از مواردی است حتما باید  در زمان خرید قطعات لودر کوماتسو در نظر بگیرید.

موتور دیزلی، چرخ ها، اجزای هیدرولیک لودر، قطعات زیربندی، لوازم یدکی گیربکس، قطعات و اتصالات بخش جلویی لودر، باکت، روبنده، چنگال، قطعات شاسی، کابین کنترل و قطعات سیستم احتراق و ... برخی از دسته بندی های اصلی در طراحی لودر به شمار می روند که شامل انواع قطعات ریز و درشت می باشند. در نتیجه تأکید می کنیم رانندگان پس از انجام هر فعالیت سنگین، نسبت سالم بودن هر یک از لوازم یدکی لودر کوماتسو اطمینان حاصل نمایند. در صورت مشاهدۀ کوچکترین نقص فنی نسبت به تعویض قطعات هر چه سریعتر ااقدام نمایند. جهت استعلام قیمت خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو می توانید با دفتر فروش فروشگاه سرویس قطعه تماس گرفته و لوازم یدکی مورد نیاز ماشین را تأمین نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 95
نمایش همه
علاقه مندی ها ()