ترازوی فروشگاهی در مدل های متنوعی عرضه می شوند که دارای دو دستۀ اصلی علمک دار و بدون علمک می باشد. امروزه تولید و عرضۀ ترازوی فروشگاهی به یک تجارت پرسود تبدیل شده است و شرکت های سازندۀ دستگاه های توزین تلاش نموده اند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی با کیفیت تهیه نمایند. جهت خرید ترازوی فروشگاهی می بایست نگاهی کلی به مشخصات فنی این دستگاه داشته باشید. ساخت ترازوی فروشگاهی نسبت به نسخه های قدیمی پیشرفت کرده است و شرکت ها تلاش نمودند با افزودن آپشن های جدید بتوانند قابلیت این دستگاه های توزین را دو چندان نمایند. هم اکنون فروشگاه تراز محک توانسته در لیست محصولات خود، انواع ترازو و باسکول را در مدل های مختلف و برند معروف ایرانی عرضه نماید.

مهمترین نکات جهت خرید ترازوی فروشگاهی

اگر در صدد برای خرید ترازوی فروشگاهی می باشید، توصیه می کنیم مشخصات فنی دستگاه را مورد بررسی دقیق قرار دهید و متناسب با نیازی که دارید، دستگاه مناسبی را خریداری نمائید. نسخه های جدید ترازوی فروشگاهی تجهیز به صفحۀ نمایشگر هستند که دارای قابلیت نمایش ارقام توزین، تعداد، قیمت هر کالا و مجموع آنها می باشند. در نتیجه کاربر راحت تر می تواند محاسبۀ اجناس را انجام دهد و میزان دقت اندازه گیری نسبت به دستگاه های قدیمی بیشتر شده است. اگر علاقه مند به خرید ترازوی فروشگاهی دیجیتالی می باشید، توصیه می کنیم نگاهی جامع به مشخصات فنی این دستگاه ها داشته باشید.

قیمت ترازوی فروشگاهی بر اساس آپشن هایی که این دستگاه به آنها تجهیز می باشد، تعیین می گردد. اگر خواستار خرید ترازو با قیمت ارزان می باشید، می بایست در ابتدا میزان دقت اندازه گیری و قابلیت های دستگاه را به طور دقیق بررسی نمائید. امروزه نسل جدید دستگاه های ترازو به امکانات پیشرفته مجهز هستند که این مسئله باعث افزایش رفاه حال کاربران دستگاه شده است. در واقع به سهولت می توانند چندین نفر را همزمان پشتیبانی نموده و پروسۀ توزین اقلام خریداری شده را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. جهت خرید مدل های جدید ترازوی فروشگاهی و خرید باسکول می توانید در ابتدا نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی تراز محک داشته باشید.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()