سوئیچ بی ام و یکی دیگر از خدماتی است که توسط برخی از مراکز به صورت کاملاً تخصصی و با حفظ امنیت ضد سرقت خودرو ارائه داده می شود. شرکت خودروسازی بی ام و تلاش نموده از همان ابتدا، سوئیچ و ریموت های خود را کاملاً به صورت ضد سرقت طراحی نماید و به نوعی با تعریف کد توانسته ارتباط میان خودرو و این قطعات را برقرار کند. ریموت بی ام و بر اساس فناوری پیشرفته برنامه نویسی و تعریف می شود. خدمات سوئیچ بی ام و از طریق این مجموعه به صورت تخصصی ارائه می شود.

مجهزترین مرکز سرویس دهی ساخت انواع سوئیچ بی ام و

بدین وسیله جهت ساخت ریموت یدک بی ام دبلیو از دستگاه های پیشرفته بهره گرفته شود. مرکز تخصصی تهران کار کی به عنوان یکی از مجموعه های معتبر توانسته با تأمین دستگاه و تجهیزات تمام اتوماتیک، بتواند خدمات ریموت بی ام و و دیگر خودروهای لوکس را با رعایت اصول امنیتی ضد سرقت تعریف شده انجام دهند. این مجموعۀ معتبر با بهره گیری از افراد مجرب تلاش می کند خدمات بازگشایی درب خودرو را بدون اینکه صدمۀ جدی به قفل درب وارد گردد، ارائه دهد.

کمپانی بی ام و توانسته در طول فعالیت حرفه ای خود، موفق به ساخت خودروهایی در سری های E,F و G گردند که در ایران نیز بسیاری از افراد توانسته اند مالک مدل های مختلفی خودروهای بی ام دبلیو گردند. در نتیجه قطعاً برخی از مواقع رانندگان با مشکل گم شدن ریموت و سوئیچ خودرو مانند ریموت بی ام و رو به رو شوند که در این صورت، نیاز به ساخت ریموت بی ام و خواهند داشتند که می بایست به مراکز معتبر مراجعه نمایند. حذف کد قدیمی و تعریف پروگرام جدید ریموت بی ام و توسط کامپیوتر و برنامه های مخصوص صورت می گیرد. مجموعۀ تهران کار کی با استفاده از دستگاه های پیشرفته تلاش می کند بتواند تغییرات قابل توجهی در نحوۀ ارائه خدماتی که ارائه می دهند، بوجود آورند.

 تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 82
نمایش همه
علاقه مندی ها ()