ترازو های دیجیتال از یک سری بردها و مدارهای الکترونیکی تشکیل شده اند و با استفاده از سنسورهای بسیار حساس به نام لودسل میزان جرم اجسام را محاسبه می‌کنند. هرچه این قطعه دقیق تر باشد، دقت ترازو نیز افزایش می یابد.

با قرار دادن جسم بر روی سینی ترازو کار توزین به شکل اتوماتیک شروع می شود و بدون نیاز به نیروی انسانی، لودسل ها میزان فشار وارده به سینی را می سنجند و اندازه دقیق جرم را مشخص می کنند.

با مجهز شدن انواع ترازو  دیجیتال به نمایشگر، وزن جسم نشان داده می شود و در کنار آن، قیمت محصول نیز محاسبه می گردد.

معرفی انواع ترازو : فروشگاه دیجی اسکال

ترازو ها دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام از آن ها کاربردهای متفاوتی دارند و در مکان های گوناگون با توجه به نیاز افراد، مورد استفاده قرار میگیرند.

ترازو فروشگاهی، ترازو صنعتی، ترازو آزمایشگاهی، ترازو گرمی، ترازو آشپزخانه، ترازو نفرکش یا خانگی و ترازوی نوزاد از دسته بندی اصلی انواع ترازوها هستند که نام آنها کمابیش نمایانگر کاربردشان می باشد. خرید ترازو گرمی را به صورت اینترنتی انجام دهید.

هر یک از ترازو های فوق، خود دارای مدلهای مختلفی می باشند برای مثال ترازوهای فروشگاهی دارای مدلهای پرینتردار، بدون پرینتر و ترازو لیبل پرینتر هستند و یا ترازو گرمی دارای مدلهای دو صفر، سه صفر یا چهار صفر می باشند.

قابل ذکر است که انواع ترازو های نامبرده شده بسته به محیطی که استفاده می شوند، دارای امکانات جانبی گوناگونی نیز می باشند. برای نمونه ترازو فروشگاهی بیشترین قابلیتها را نسب به سایر ترازوها دارد.

فروشگاه دیجی اسکال عرضه کننده انواع ترازو

چنانچه نیاز به خرید ترازو دارید و هیچ شناختی از مدلهای مختلف این ابزار ندارید، سایت فروشگاه دیجی اسکال مرکزی تخصصی جهت آشنایی با ویژگیها و مشخصات فنی انواع ترازوها می باشد. تمامی ترازو های موجود در فروشگاه دیجی اسکال از بهترین برندها می باشند و در دسته بندی های منظم در اختیار شما خریداران قرار می گیرند که با صرف زمان کوتاهی می توانید مدلهای مختلف ترازوها را مورد بررسی قرار دهید.

 فروشگاه دیجی اسکال 

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 20
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 124
نمایش همه
علاقه مندی ها ()