پوشش داکرومات به عنوان فرآیندی جهت آبکاری معدنی در صنایع مختلف به کار برده می شود که در ادامۀ مقاله تخصصی تر به اهداف ارائه چنین خدمات می پردازیم. اجرای این کار مطابق با استانداردهای زیست محیطی با ترکیب عناصر روی و آلومینیوم در محلول کرومات صورت می پذیرد. ارائه خدمات پوشش داکرومات توسط برخی از مراکز صورت می پذیرد که به امکانات پیشرفته تری تجهیز باشند. شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار به صورت حرفه ای در حوزۀ  فروش داکرومات و پوشش دهی قطعات فلزی فعالیت خود را آغاز نموده و به اقتضای نیاز بازار، آمادۀ پاسخگویی به سفارشات صاحبان صنایع می باشد.

از مهمترین خواص پوشش داکرومات می توان به قابلیت چسبندگی بالای آنها اشاره نمود. در واقع این مواد دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی، زنگ زدگی و حرارت بالا می باشد. در عین حال به دلیل برخورداری از ضریب اصطکاک پایین دارای تردی و شکست هیدروژنی نیست و میزان مقاومت قطعات فلزی را در برابر حرارت و شرایط زنگ زدگی بیشتر می نماید.

مزایای اجرای پوشش داکرومات

اجرای پوشش داکرومات بر اساس یک فرآیند آب محور صورت می گیرد و از مزایای آن جهت پوشش دهی انواع پیچ و مهره بهره گرفته می شود. به طور کلی ذرات روی و آلومینیوم به صورت لایه ای بر روی سطوح قطعات فلزی قرار گرفته می شود و در مرحلۀ بعدی قطعات آبکاری شده در داخل کوره هایی با حرارت بالا قرار گرفته می شوند. دمای بالا موجب تسریع زمان خشک شدن مواد داکرومت و در نتیجه چسبیدن روی و آلومینیوم بر روی قطعات فلزی می شود. هر چه تعداد لایه های فرآیند پوشش داکرومات را بیشتر نمائیم، بدون شک میزان مقاومت قطعات فلزی در برابر خوردگی و دمای بالا افزایش می یابد. عمدتاً توسط مشتری تعداد لایه های پوشش داکرومات تعیین می گردد که در عین حال بر روی هزینۀ آبکاری فلزات تأثیرگذار می باشد. جهت اجرای پوشش داکرومات قطعات فلزی و خرید داکرومت می توانید با مجموعۀ پوشش پارس تماس حاصل فرمائید و از خدمات تخصصی این مجموعۀ معتبر بهره مند گردید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()