لودر یکی از ماشین های کاربردی است که مزایای آن را می توان در حوزۀ ساختمان سازی، راهسازی و عمرانی ملاحظه نمود. کمپانی کاترپیلار یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین است که محصولات آن را می توان در اقصی نقاط جهان مشاهده نمود. لوازم یدکی لودر کاترپیلار بر پایۀ عوامل متعددی معیوب و دچار نقص فنی می شوند. در این حالت بایستی در اولین فرصت قسمت های مختلف لودر توسط یک تعمیرکار مورد بررسی قرار گرفته شود. سپس قطعات آسیب دیده با لوازم یدکی لودر کاترپیلار اورجینال تعویض می گردد.

پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز تأمین کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین بیش از یک دهه است که راه اندازی شده است و  توانسته اند پس از بررسی نیاز بازار داخل ،  فروش لوازم یدکی لودر کاترپیلار و دیگر برندهای معروف خارجی و داخلی را فراهم نموده اند.

 خرید قطعات لودرهای کاترپیلار

همانطور که در مقالات متعددی مطالعه نموده اید ، لودر های کاترپیلار در دسته بندی لودر های معمولی و کمر شکن محصولات خود را تولید و به بازار عرضه نموده اند . در نتیجه هنگام خرید  لوازم یدکی لودر کاترپیلار ، مطالعه و تطبیق مشخصات فنی قطعات و ماشین ضرورت دارد. بدیهی است برخی از قطعات لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری کاترپیلار متناسب با مدل های مختلف، تفاوت قابل توجهی نسبت به یکدیگر داشته باشند. این در حالی است که این موضوع در خصوص لوازم یدکی لودرهای چرخ لاستیکی کاترپیلار و یا قطعات لودرهای بکهو نیز صادق می باشد.

تعدد قطعات در اینگونه ماشین آلات بسیار است و به همین دلیل خراب شدن کوچکترین قطعه نیز می تواند باعث کندی عملکرد لودر و یا توقف کامل ماشین شود. در نتیجه توصیه می کنیم مالکین خودروهای سنگین پیش از استفاده از ماشین نسبت به مرتفع نمودن ایرادات فنی اقدام نمایند. به طور کلی بی توجهی نسبت به تعویض لوازم یدکی لودر کاترپیلار که دچار آسیب شده اند، می تواند با گذشت زمان هزینۀ بیشتری را برای شما متحمل سازد. در صورت نیاز به خرید قطعات لودر کاترپیلار می توانید با مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()