پلاستیک ضربه گیر یکی از رایج ترین نایلون های موجود در بازار محسوب می شود چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که در دیگر انواع نایلون موجود در بازار نمی توان مشاهده نمود. پلاستیک ضربه گیر حبابدار در سایزهای متفاوت تولید می شوند که قابلیت حفظ ماهیت خود را داشته باشند. اگر در پی خرید پلاستیک ضربه گیر هستید، بایستی اطلاعات جامعی نسبت به تولیدات کارخانجات پلاستیک صنعتی داشته باشید تا در نهایت بتوانید نایلون مناسبی را خریداری نمائید. جهت خرید پلاستیک ضربه گیر دو بعدی و یا سه بعدی می توانید از طریق شرکت باران پلاست اقدام نمائید. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی در زمینۀ تولید و عرضۀ نایلون های صنعتی است که توانسته اند موفق به فروش رول پلاستیک ضربه گیر با متراژ بالا گردند.

قیمت پلاستیک ضربه گیر

این نوع پلاستیک دارای یک لایه نایلون همراه با حباب های پر از هوا می باشد که باعث محافظت و ضربه گیری محصولات می گردد. در همین راستا افرادی که قصد اسباب کشی منزل و یا محل کار خود را دارند، می توانند جهت حفظ و نگهداری لوازم خانگی از مزایای پلاستیک ضربه گیر استفاده نمایند. قطعاً جهت بسته بندی اقلام بزرگ که احتمال ضربه و آسیب دیدگی آنها بیشتر می باشد، پلاستیک ضربه گیر می تواند گزینۀ مناسب تری برای این اقلام به شمار می رود.

 قیمت نایلون حباب دار  بر اساس کیفیت نایلون، سایز حباب و میزان ضخامت آن تعیین می گردد. متناسب با کالاهای مختلف، به سهولت می توانید نایلون مناسبی را جهت بسته بندی اقلام تهیه نمائید. هر چه میزان ضخامت پلاستیک ضربه گیر بیشتر باشد، بدون شک بیشتر خاصیت ضربه گیر بودن خود را حفظ می کند و مانع از آسیب دیدگی کالاهای بسته بندی شده، می شود. هم اکنون جهت خرید پلاستیک ضربه گیر در حجم زیاد می توانید از طریق شرکت باران پلاست اقدام نمائید.

   باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 108
نمایش همه
علاقه مندی ها ()