خرید پلاستیک حبابدار برای برخی از صنایع لازم و ضروری است چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد. نایلون حبابدار دارای لایه ای از حباب های هوا می باشد که ماهیت ضربه گیری به این نوع پلاستیک می دهد. در نتیجه مدیران کارخانجات می توانند جهت بسته بندی محصولات خود اقدام به خرید پلاستیک حبابدار ارزان  با سایزهای مختلف نمایند. شرکت باران پلاست به عنوان مرکز تولید کنندۀ پلاستیک های صنعتی، بدون واسطه اقدام به فروش انواع نایلون ضربه گیر می نمایند و همواره با تضمین کیفیت محصولات خود را عرضه می نمایند.

خرید نایلون حبابدار با مواد درجه یک

پلاستیک حبابدار توسط دو مخترع در سال 1957 میلادی با آزمایش ناموفق توانستند محصولی با مقاومت بالا بدست آورند که در نتیجۀ آن تحولی بزرگ در صنعت حمل و نقل ایجاد نمودند. در واقع ابتدای کار، از نایلون های حبابدار به عنوان کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می نمودند و محیط به حالت اکوستیک درآمده و به عنوان عایق صدا استفاده می کردند. لیکن با گذشت زمان بیشتر به ویژگی های این نوع نایلون پی بردند که در نتیجۀ این اتفاق، تقاضا برای خرید پلاستیک حبابدار از سوی تولید کنندگان افزایش پیدا کرد.

بدون شک به کار بردن پلاستیک حبابدار برای بسته بندی اقلام با حساسیت بالا و شکستنی می تواند باعث کاهش صدمات و آسیب دیدگی اقلام مختلف گردد. بدیهی است با خرید پلاستیک حبابدار می توانید فرآیند اسباب کشی منزل را به سهولت و بدون دغدغه از آسیب دیدگی لوازم خانگی بزرگ و شکستنی ها انجام دهید. در واقع این نوع پلاستیک گزینۀ مناسبی برای بسته بندی کالاهای مختلف در ابعاد کوچک و بزرگ می باشد. عمدتاً  فروش نایلون حبابدار به صورت رولی و کیسه ای می باشد. بنابراین کارخانجات متناسب با جنس و ابعاد اقلام می توانند اقدام به خرید پلاستیک حبابدار دو بعدی ریز و درشت، و یا پلاستیک حبابدار سه بعدی نمایند.

   باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 90
نمایش همه
علاقه مندی ها ()