نایلون حباب دار از کاربردی ترین پلاستیک هایی است که جهت حفظ و نگهداری اقلام در ابعاد متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع مهمترین ویژگی که نایلون حباب دار دارد، قابلیت ضربه گیری آن است که مانع از ورود ضربات شدید و آسیب رسان به کالاهای مختلف می شود. اگر در پی  خرید نایلون حباب دار هستید، بایستی به این نکات مهم توجه داشته باشید که می توان به ابعاد اقلام اشاره نمود. هر چه ابعاد یک کالا بزرگ تر باشد، قطعاً بایستی از نایلون حبابدار سایز درشت استفاده نمائید که همچنان پلاستیک شما ماهیت خود را حفظ کند. جهت تهیۀ نایلون حبابدار ارزان می توانید به طور مستقیم از طریق مراکز تولیدی پلاستیک های صنعتی همچون مجموعۀ دریا پلاستیک اقدام نمائید.

سفارش نایلون حباب دار مرغوب

فاکتور مهم و اساسی که هنگام خرید نایلون حباب دار باید از سوی خریداران در نظر گرفته شود، مواردی همچون میزان ضخامت و سایز حباب پلاستیک است. پلاستیک حباب دار به صورت دو بعدی (معمولی) و یا به صورت سه بعدی تولید می شوند که البته امکان خرید نایلون حبابدار کیسه ای و رولی در سطح بازار وجود دارد. با بهره گیری از این نوع پلاستیک، می توانید کالاهای مختلف را به صورت شکیل بسته بندی نموده و در عین حال مانع از آسیب دیدگی اقلام شکستنی و حساس گردید.

قیمت خرید نایلون استرچ و نایلون حبابدار به عوامل متعددی وابسته می باشد که قیمت مواد اولیه بیش از هر مورد دیگری تأثیرگذار است. متناسب با مصارفی که دارید، می توانید نایلون حباب دار رولی و یا کیسه ای را در ابعاد متفاوت سفارشی و یا آماده خریداری نمائید. همانطور که می دانید انتخاب نوع پلاستیک به طور مستقیم بر روی حفظ کیفیت محصولات تأثیرگذار است. امروزه افرادی که قصد اسباب کشی منزل خود را دارند، می توانند از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک با کیفیت مرغوب به طور مستقیم از دست تولید کنندۀ اصلی محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 91
نمایش همه
علاقه مندی ها ()