نایلون استرچ یکی از انواع پلاستیکی است که کاربرد آن را می توانید در صنایع مختلف ملاحظه نمائید. این نوع پلاستیک با عنوان فیلم استرچ و یا استرچ پالت بند نیز شناخته می شود و دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد که در ادامۀ پُست بیشتر بدان می پردازیم. پس ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید تا بیشتر با مزایای کاربرد پلاستیک استرچ آشنا شوید. یکی از مهمترین دلایل استقبال از  فروش نایلون استرچ ، داشتن خاصیت چسبندگی بالای این نوع پلاستیک می باشد. دریا پلاستیک جهت برآورده نمودن نیاز مشتریان خود، رول نایلون استرچ تولید و عرضه می نمایند.

خرید نایلون استرچ با کیفیت

بدین ترتیب کارخانجات جهت حفظ و نگهداری محصولات در برابر ضربات و خطرات حین حمل و نقل از مزایای نایلون استرچ بهره مند گردند. این نوع پلاستیک به صورت شفاف، سطحی صاف و با قدرت کشسانی بالا تولید می شوند و به نوعی امکان بسته بندی اقلام را همراه با پالت میسر می سازد. بدین ترتیب این نوع پلاستیک می تواند محافظ خوبی برای جلوگیری از انتقال رطوبت، ورود ضربه و آسیب به کالاها و گرد و غبار بر روی آنها می گردد. ضمن آنکه بسته بندی اقلام با نایلون استرچ می تواند به نقل و انتقال محصولات بسته بندی شده، سرعت ببخشد.

جهت اطلاع از قیمت خرید نایلون حبابدار و نایلون استرچ و سفارش حجم قابل توجهی از این نوع پلاستیک، می توانید با دفتر فروش مجموعۀ دریا پلاستیک تماس بگیرید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ تولید و فروش فیلم استرچ، نایلون حبابدار، پلاستیک عریض و شیرینگ فعالیت می کند. قطعاً قیمت نایلون استرچ ارزان تر از بازار می باشد و می توانید راحت تر پلاستیک مورد نیاز برای امور بسته بندی محصولات را خریداری نمائید. امروزه شاهد به کارگیری گستردۀ فیلم استرچ در بازار می باشیم که نقش قابل توجهی در حوزۀ بسته بندی و فروش محصولات خواهد داشت.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 98
نمایش همه
علاقه مندی ها ()