اجرای اکوی قلب با استفاده از تجهیزات مخصوص انجام می پذیرد. بدین ترتیب یک متخصص قلب یا پرستار آموزش دیده بر اساس دستورالعمل های معین می تواند پروسۀ آنژیوگرافی قلب را انجام دهند. از ماده ای به نام حاجب برای اجرای  آنژیوگرافی قلب بهره گرفته می شوند که همانند رنگ، دارای اثر است که می توان روند پمپاژ و جریان خون را در رگ های خروجی و ورودی قلب ملاحظه نمود. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی به عنوان یکی از مراکز بزرگ و پیشرفته در حوزۀ خدمات تشخیصی بیماری های قلبی راه اندازی شده و همواره آمادۀ ارائه بهترین سرویس به بیماران محترم می باشند.

دستورالعمل های پیش از اجرای آنژیوگرافی قلب

عمدتاً پیش از انجام اکوی قلب، فرد در صورت استفاده از داروهای رقیق کنندۀ خون، با پزشک خود در میان گذاشته و بایستی برای مدت زمان مشخص مصرف دارو را متوقف نماید. چند ساعت پیش از آزمایش آنژیوگرافی قلب، فرد بیمار بایستی ناشتا باشد. در برخی از مواقع، پیش از انجام اکوی قلب، مشاهدۀ نتایج شمارش سلول های خونی فرد بیمار و میزان عملکرد کلیوی و آزمایش انعقاد خون برای متخصص قلب حائز اهمیت است. البته اپراتور پیش از انجام این تست، جهت تمدد اعصاب و آرامش شخص، یک سری داروها به بیمار می دهد.

به طور کلی ارائه خدمات آنژیوگرافی قلب در محیط های مخصوص انجام می پذیرد که افراد تجهیز به ابزارآلات مناسب هستند. روش اجرای اکوی قلب از راه دست در طی مراحل مشخص انجام می پذیرد که می توان به وارد کردن آنژیوکت به بازو، کاهش هوشیاری بیمار، تزریق لیدوکایین، تاباندن اشعۀ ایکس، تزریق رنگ حاجب و ضبط فیلم اشاره نمود. مدت زمان بستری برای انجام آنژیوگرافی قلب به وضعیت بیمار بستگی دارد و نیاز به مراقبت های خاصی ندارد و معمولاً در یک روز پروسۀ این آزمایش به طول می انجامد. هم اکنون با مراجعه به کلینیک تخصصی قلب و عروق می توانید تحت نظارت دکتر محمد ریاستی،  تست اکوی قلب و اجرای آنژیوگرافی قلب را با تعرفه های مشخص انجام دهید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 98
نمایش همه
علاقه مندی ها ()