قطعات لودر کوماتسو شامل اجزای مختلفی است که قسمت های اصلی آن را تشکیل می دهند. لودر یکی از رایج ترین انواع ماشین راهسازی است که در اجرای پروژه های ساختمانی، عمرانی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. شرکت کوماتسو محصولات خود را در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می نمایند که در نتیجۀ این اتفاق خرید و فروش قطعات لودر کوماتسو در مدل های مختلف انجام می پذیرد. به طور کلی بدون لودر، هیچ عملیات راهسازی، عمرانی و ساختمان سازی قابل اجرا نخواهد بود. بنابراین حفظ و نگهداری لودر برای دارندگان آن حائز اهمیت است و  خرید قطعات لودر کوماتسو برای شرکت ها و افرادی که ماشین آلات این برند معتبر ژاپنی را در اختیار دارند، پر اهمیت خواهد بود. هم اکنون جهت خرید انواع قطعات لودر کوماتسو و دیگر برندهای معتبر خارجی می توانید با دفتر فروش سرویس قطعه تماس بگیرید.

سفارش قطعات لودر کوماتسو اورجینال با قیمت مناسب

موارد کاربرد گستردۀ لودرها را می توان در امور حفاری زمین، ایجاد خاکریز، حمل و جا به جایی مصالح ساختمانی، پر کردن خندق ها، بار کردن کامیون ها و ... مشاهده نمود.

در سطح جهانی شاهد به کارگیری ماشین آلات برند کوماتسو هستیم و در ایران نیز بسیاری از کمپانی های معتبر جهت اجرای پروژه های سنگین از مزایای این محصول بهره گرفته می شوند. فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو بر اساس مدل های رایج این برند در ایران صورت می پذیرد.

قطعاً قطعات لودر چرخ زنجیری کوماتسو، قطعات لودر کوماتسو چرخ لاستیکی و قطعات بکهو لودر کوماتسو را بر اساس ظرفیت هایی که دارند، می توانید با قیمت مناسب به صورت اورجینال از طریق مراکز معتبر خریداری نمائید. در واقع اصل بودن قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در داخل کشور حائز اهمیت است که می توانید با اطمینان خاطر و کاملاً تضمین شده از طریق فروشگاه سرویس قطعه تهیه نمائید.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 69
نمایش همه
علاقه مندی ها ()