لاستیک اپتیما دارای ویژگی های منحصر به فردی است که توان تحمل حداکثر سرعت 208 کیلومتر بر ساعت با شتاب صفر تا صد 9.5 ثانیه ای را با قدرت 187 اسب بخار دارد. هدف از ذکر مشخصات فنی خودروی اپتیما، این است که بگوئیم لاستیک باید از نظر سایز و میزان قدرت تحمل با ویژگی های فنی خودرو برابری کند. در صورت عدم توجه به این نکته، ممکن است لاستیک نامناسب برای اتومبیل تهیه نمائید که در نتیجه طول عمر تایر کاهش یافته و در عین کارایی مفید برای خودرو نداشته باشد. جهت خرید لاستیک اپتیما می توانید به مراکز عرضۀ تایر در تهران همچون فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

خرید آنلاین لاستیک اپتیما

فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید لاستیک اپتیما وجود دارد که شما با دانستن آنها راحت تر می توانید تایر مناسبی برای اتومبیل خود تهیه نمائید. بدون شک خودرویی را بایستی انتخاب نمائید که دارای مشخصه های استاندارد باشد و تطابق لازم با مشخصات فنی خودروی کیا اپتیما داشته باشد. قطعاً طرح بدنۀ خارجی تایر بر روی عملکرد آن مؤثر است و به همین دلیل طرح گل، میزان و سایز آج به کار رفته بر روی تایر به طور مستقیم بر روی سرعت ترمزگیری و به نوعی خط ترمز در موقعیت های معمولی و یا بارانی و برفی خواهد داشت.

قیمت  فروش لاستیک اپتیما متناسب با برندی که تهیه می کنید، ممکن است مغایرت قیمت آن را در سطح بازار مشاهده نمائید. ضمن آنکه وارداتی بودن محصولات برند خارجی بر روی نوسان قیمت لاستیک اپتیما در بازار تأثیرگذار می باشد ولی نکتۀ مهم و اساسی که در انتخاب تایر خودرو بایستی بدان توجه داشته باشید، اصل بودن آن است چون نقش قابل توجهی بر روی طول عمر و دوام آن خواهد داشت. جهت سفارش اینترنتی لاستیک اپتیما می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. با مراجعه به این فروشگاه دسترسی کامل به کلیۀ مشخصات فنی محصولات خواهید داشت و در نهایت تایر مناسبی را می توانید خریداری نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 65
نمایش همه
علاقه مندی ها ()