لاستیک پراید را به سهولت می توانید در سطح بازار با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید. لاستیک به عنوان یکی از قطعات قابل تعویض خودرو محسوب می شود و به همین دلیل دارندگان پراید بایستی اطلاعات جامعی در خصوص ویژگی های تایر پراید داشته باشند. با دانستن این مطالب، قطعاً قادر به خرید لاستیک پراید استاندارد خواهند بود. با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه و مدل خودرو می توانید لاستیک مناسب و با کیفیتی را از میان برندهای خارجی و ایرانی معتبر خریداری نمائید.

خرید لاستیک رادیال پراید

انتخاب لاستیک پراید مناسب به شما کمک می کند که تجربۀ خوبی از رانندگی داشته باشید. در واقع با انتخاب تایر مناسب کنترل پذیری فرمان خودرو در جاده های خاکی، آسفالت، شنی و ماسه ای، گِل و لای و ... برای شما راحت خواهد بود. بنابراین توصیه می کنیم از میان برندهای معتبر در سطح بازار، لاستیک پراید را متناسب با مشخصات فنی تایرهای فابریک خودرو خریداری نمائید.

هنگام  خرید لاستیک پراید، توصیه می کنیم تایر با ساختار رادیال را انتخاب نمائید چون نسل پیشرفتۀ تایرهای خودرو سیمی و به صورت تیوبلس طراحی شده اند. با این تفاسیر اتومبیل را بهتر می توانید کنترل کنید. جذب ضربات وارده، انتقال گشتاور، کنترل رانش و ترمزگیری فاکتورهایی هستند که در زمان خرید لاستیک پراید بایستی به آنها توجه داشته باشید. بدون شک متناسب با مدل اتومبیل راحت تر از گذشته می توانید لاستیک مناسب پیدا نموده و برای خودروی سواری که در اختیار دارید خریداری نمائید چون بیش از گذشته شاهد تنوع بالای لاستیک در بازار هستیم. البته بایستی بیشتر مشخصات فنی محصولات را بررسی نمائید و پس از تطابق با تایر فابریک پراید، نسبت به خرید آن اقدام نمائید. پیش از انتخاب و خرید می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت آنلاین مشورت نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 60
نمایش همه
علاقه مندی ها ()