طرح توجیهی از مسائل مهم و اساسی است که پیش از اقدام برای سرمایه گذاری بایستی از سوی افراد صورت بپذیرد. اگر به دنبال آغاز یک فعالیت جدید و رشد آن هستید، توصیه می کنیم نوشتن طرح توجیهی را جدی بگیرید. چرا که شما می توانید با آگاهی از آیندۀ سرمایه گذاری خود، تصمیم گیری نهایی خود را إتخاذ نمائید. نگارش انواع طرح توجیهی کسب و کار بر اساس نوع فعالیت می تواند مراحل متفاوت داشته باشد و بدون شک شما قادر خواهید بود از اقدامات پیش رو به بهترین شکل بهره مند گردید. جهت کسب اطلاعات تخصصی در حوزۀ مزایای نگارش طرح توجیهی و مشاهدۀ نمونه هایی از انواع طرح توجیهی می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس بگیرید.

طرح توجیهی و مطالعات بازار

بدون شک نگارش طرح توجیهی نیاز به تخصص دارد و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند تلاش می کنند جوانب مختلف اجرای کار را در نظر گرفته و نتایج گردآوری شده را مکتوب نمایند. اگر در تلاش برای استفاده از خدمات تخصصی در حوزۀ تحریر طرح توجیهی کسب و کار هستید، می توانید از اقدامات پیش رو بهره گیرید. از آنجایی که طرح توجیهی یک کار تخصصی است و می بایست توسط افراد خبره و توانمند مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود.

از ملزومات اولیه جهت راه اندازی یک کسب و کار جدید و سرمایه گذاری در زمینه های مختلف، استفاده از راهکارهایی همچون جمع آوری اطلاعات تخصصی در حوزۀ مطالعات بازار، تأمین سرمایه اولیه، برآورد هزینه های مصرفی و تدارکات، زمان دریافت سود خالص، مدت زمان اجرای پروژه و ... در گزارش طرح توجیهی است. در واقع کلیۀ جوانب اجرای یک سرمایه گذاری به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته می شود و در نهایت می توان آن را به صورت یک طرح توجیهی مانند طرح توجیهی پخش مواد غذایی مشاهده نمائید. بدون شک جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید از تخصص و تجربیات گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند گردید.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()