آیفون تصویری یکی از دستگاه هایی است که به منظور تأمین امنیت در تجهیزات ساختمانی به کار برده می شود. اگر در پی خرید آیفون تصویری با قابلیت های پیشرفته می باشید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه تکنما شاپ داشته باشید. این مجموعۀ معتبر در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته موفق به فروش مدل های جدید ایفون تصویری گردند. بدون شک از میان محصولات موجود، امکان خرید آیفون تصویری با قابلیت ارتباط داخلی و حافظۀ داخلی برای شما فراهم می باشد. بدون شک متناسب با سطح امنیتی که برای ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره در نظر گرفته اید، می توانید آیفون تصویری مناسبی را از طریق فروشگاه تکنما شاپ خریداری نمائید.

خرید آیفون تصویری با قابلیت ارتباط وایرلس

بدیهی است مزیت آیفون تصویری نسبت به آیفون های قدیمی بیشتر می باشد. به همین دلیل ساختمان های نوساز به این دستگاه تجهیز هستند، ضمن آنکه ساختمان های قدیمی نیز تلاش نمودند تا ساختمان خود را به مدل های جدید آیفون تصویری تجهیز نمایند. امروزه از طریق امکانات پیشرفتۀ آیفون تصویری، می توانید ارتباط داخلی را با ساکنین سایر واحدها برقرار نمائید. علاوه بر آنکه شما می توانید با اتاق نگهبان در ارتباط باشید. عموم افراد به سهولت می توانند تنظیمات روشنایی تصویر و میزان صدای زنگ را انجام دهند.

قیمت فروش آیفون تصویری تکنما  بر اساس امکانات و قابلیت هایی که به آنها تجهیز هستند، تعیین می گردد. در برخی از مدل های پیشرفتۀ آیفون تصویری می توانید دایورت زنگ به گوشی، انتقال زنگ به واحدهای دیگر ساختمان، باز و بسته کردن درب پارکینگ و ارتباط وایرلس را انجام دهید. قطعاً این دسته بندی از دستگاه های آیفون تصویری از قیمت بیشتری برخوردار هستند. بنابراین پیش از اقدام برای خرید آیفون تصویری، توصیه می کنیم مشخصات فنی محصولات را به طور دقیق بررسی نموده و در نهایت مناسب ترین دستگاه را خریداری نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب و خرید آیفون تصویری رنگی و تک رنگ می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نموده و با کارشناسان فروش مجموعه مشورت نمائید.

   تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 76
نمایش همه
علاقه مندی ها ()