باسکول بهترین ابزار برای توزین اقلام بزرگ و سنگین محسوب می شود. امروزه شاهد به کارگیری این دستگاه توزین در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار، بازار خرید و فروش آهن آلات، کارخانجات تولید مواد غذایی، تولید محصولات  شیمیایی و غیره می باشیم. بدون شک انتخاب نوع باسکول در روند عملکرد سیستم تأثیرگذار می باشد. متناسب با نیازی که دارید، می توانید مناسب ترین باسکول را با قیمت فروش باسکول مناسب و قابلیت های پیشرفته خریداری نمائید. فروشگاه تراز محک به عنوان یکی از مراکز توزیع کنندۀ تجهیزات توزین در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته متناسب با نیاز مشاغل مختلف، انواع باسکول فروشگاهی و صنعتی را با قابلیت های پیشرفته در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرید باسکول ثابت و متحرک  

اگر در پی انتخاب و  خرید باسکول برای مجموعۀ خود هستید، باید یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید، مواردی که مرتبط به نیاز مصرفی شما دارد. به عبارتی متناسب با حداکثر وزن مورد نیاز برای توزین بایستی مناسب ترین باسکول را تهیه نمائید. باسکول ثابت، باسکول متحرک، باسکول دیواری، باسکول رولیک، باسکول چرخدار و ... از دسته بندی های اصلی باسکول های فروشگاهی به شمار می روند که می توانید در وزن های مختلف آنها را خریداری نمائید.

نکتۀ اساسی که هنگام خرید باسکول بایستی در نظر داشته باشید، مشخصات فنی و قابلیت هایی است که دستگاه بدان تجهیز می باشد. به نوعی به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر عملیات توزین چندین اقلام را به صورت همزمان انجام دهید. چاپگر، قابلیت شبکه شدن، قابلیت اتصال به کامپیوتر، شمارش اقلام هم وزن، قابلیت توزین چند مرحله ای، پارسنگ، جنس بدنه، مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله موارد مهم و کلیدی هستند که در انتخاب انواع باسکول تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تراز محک ، باسکول دیجیتالی با قابلیت های پیشرفته را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

شماره های تماس :

02166000074 و 02166000073

 همراه :

09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 91
نمایش همه
علاقه مندی ها ()