اتوبار مرکزی است که تلاش نموده با استخدام نیروی انسانی و همچنین ماشین های باری سبک و سنگین بتوانند به همشهریان خود، خدمات حمل و باربری ارائه دهند. بدون شک مراکز اتوبار و باربری در داخل کشور توانسته اند سطح خدماتی که به مشتریان خود را ارائه می دهند را گسترش دهند. با توجه به گستردگی حجم حمل و نقل شهری که افراد برای اسباب کشی منزل و یا جا به جایی وسایل و بارهای محل کار خود انجام می دهند، شاهد گسترش فعالیت مراکز  اتوبار  در سطح کشور می باشیم. اتوبار آزادی نیز یکی از مراکز اصلی در صنعت باربری شهری به شمار می رود.

بهترین اتوبار در تهران

بدون شک، در طول زندگی خود شاهد حمل بار درون شهری همچون اسباب کشی منزل بوده اید. امروزه مراکز اتوبار به منظور ارائه این گونه خدمات فعالیت خود را آغاز نموده اند و توانسته اند با تأمین تجهیزات مناسب و مدیریت به موقع، به همشهریان عزیز در پروسۀ جا به جایی و اسباب کشی وسایل کمک کنند. ضمن آنکه برخی از مراکز باربری و اتوبار سعی نموده اند از افراد آموزش دیده که آشنایی لازم با روند بسته بندی لوازم دارند، بهره گیرند.

قطعاً در گذشته، حین فرآیند اسباب کشی افراد متوجه آسیب های جدی به وسایل حساس و شکستنی خود می شدند و این مسئله باعث ناراحتی و همچنین تحمیل خسارت به آنان می گشت. لیکن راه اندازی فعالیت مراکز اتوبار و باربری، به نوعی با در اختیار قرار دادن نیروی انسانی مجرب ، به شما کمک می کنند که بتوانید به بهترین شکل ممکن چنین وسایلی را بسته بندی نموده و بدین ترتیب متحمل خسارت های سنگین حین حمل و نقل اسباب و اثاثیه نگردید. هم اکنون جهت دریافت خدمات تخصصی اتوبار می توانید از تجربیات مرکز اتوبار آزادی بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر خدمات اتوبار و  باربری  را در منطقۀ غرب تهران به همشهریان گرامی ارائه می دهند.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 89
نمایش همه
علاقه مندی ها ()