آیفون تصویری به عنوان یکی از مهمترین تجهیزاتی است که هر ساختمانی بدان تجهیز می باشد. در واقع آیفون به منظور باز نمودن درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. در نتیجه هنگام خرید آیفون تصویری توصیه می کنیم نگاه دقیق بر مشخصات فنی درج شده بر روی دستگاه داشته باشید و به نوعی میزان نیاز مجموعه را نسبت به حفظ امنیت ساختمان در نظر می گیریم. پیش از اقدام برای خرید آیفون تصویری  لمسی و شاسی دار می توانید نگاهی به محصولات موجود در  سایت فروشگاه تکنما شاپ داشته باشید و راحت تر از بازار می توانید دسترسی به مشخصات فنی هر یک از محصولات داشته باشید.

خرید آیفون تصویری با قابلیت ارتباط داخلی

امروزه توسط شرکت های تولید کنندۀ آیفون تصویری شاهد تولید انواع آیفون تصویری با قابلیت های پیشرفته می باشیم که در ادامۀ پست بیشتر به معرفی آنها خواهیم پرداخت. بدون شک انتخاب و خرید آیفون تصویری بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به بررسی مشخصات فنی آن اشاره نمود. قابلیت اتصال وایرلس، برقراری ارتباط داخلی، داشتن حافظه داخلی، دایورت نمودن زنگ بر روی تلفن هوشمند و یا ثابت از جمله مشخصات فنی هستند که مدل های مختلف آیفون تصویری را نسبت به یکدیگر متمایز می سازند.

از دیگر مزایای نسل جدید دستگاه های آیفون تصویری می توان به پنل تصویری تکنما که تجهیز به سیستم محافظ اتوماتیک است اشاره نمود که تجهیز به سیستم عیب یابی هوشمند در برابر ولتاژهای غیر مجاز می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم نگاهی دقیق به مشخصات فنی هر یک از دستگاه های آیفون تصویری داشته باشید. برخی از مدل های این دستگاه را می توان به دوربین دوم و مداربسته نیز متصل نمود.

با استفاده از این دستگاه می توان، درب پارکینگ را باز و بسته نمود. در صورت نیاز به خرید آیفون تصویری تکنما   رنگی و یا تک رنگ می توانید از طریق سایت فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ اقدام نمائید.

تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 89
نمایش همه
علاقه مندی ها ()