سی بی سی تی دندان از روش های جدید در حوزۀ رادیولوژی دندان به شمار می رود. چرا که متخصصین توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، موفق به ساخت دستگاه سی بی سی تی دندان گردند و بدین ترتیب تصویربرداری سه بعدی را در زمینۀ عکس برداری دندان فراهم نموده اند. یک دندانپزشک متناسب با نیازی که برای بیمار خود تشخیص می دهد ، می تواند دریافت  خدمات سی بی سی تی دندان  را برای فرد تجویز می نماید. در واقع به دلیل دقت بالایی که رادیولوژی CBCT دندان دارد، یک دندانپزشک برای بیمار این روش تصویربرداری را تجویز می کند. بدین ترتیب مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل در ایران توانسته با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته این چنینی، به روزترین خدمات رادیوگرافی دندان را به مراجعه محترم ارائه دهند.

موارد کاربرد سی بی سی تی دندان

روش تصویربرداری سی بی سی تی دندان از زوایای مختلف ناحیۀ صورت و فک عکس می گیرد و به نوعی نتایج این روش رادیولوژی به صورت سه بعدی است و از وضوح بیشتری برخوردار خواهد بود. به همین دلیل از نتایج تصویربرداری سی بی سی تی دندان برای آغاز و پیگیری درمان ایمپلنت، ارتودنسی، درمان ریشۀ دندان، جراحی لثه و همچنین جراحی های فک و صورت مورد استفاده قرار گرفته می شود.

با توجه به میزان اشعه و اثراتی که گفته می شود، اجرای رادیولوژی سی بی سی دندان دارد، عمدتاً برای تعداد دفعات محدود انجام می پذیرد. به عبارتی به طور متناوب برای چند دفعه در یک مدت کوتاه نمی بایست انجام بپذیرد. ضمن آنکه پیش از انجام سی بی سی تی دندان بایستی در ناحیۀ سر و گردن از هیچ گونه زیورآلات فلزی استفاده ننمائید چون تأثیرات منفی بر روی نتایج دستگاه خواهد داشت. هم اکنون می توانید به سهولت از نتایج سی بی سی تی دندان برای سرعت بخشیدن و همچنین تشخیص صحیح روند درمان بیماری های دندان، فک و صورت استفاده نمایند.

در همین راستا مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل در تهران توانسته با تهیۀ دستگاه های پیشرفته، کلیۀ خدمات رادیولوژی دندان مانند  خدمات سی تی اسکن دندان را به مراجعین محترم ارائه دهند.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 98
نمایش همه
علاقه مندی ها ()