لاستیک پیرلی از برندهای معروف ایتالیایی است که افراد زیادی طرفدار خرید آن هستند. از مسائل مهمی که ذهن رانندگان را به خود درگیر کرده است، می توان به انتخاب لاستیک مناسب برای خودرو اشاره نمود. فروش لاستیک پیرلی در مدل های متنوع توسط برخی از فروشندگان صورت می پذیرد. در این مقاله تلاش داریم تا شما را بیشتر با ویژگی و مشخصات فنی این محصول آشنا سازیم. تایر از اجزای اصلی اتومبیل محسوب می شود که تأثیر مستقیم بر روی امنیت و ایمنی سرنشینان و همچنین سلامت خودرو و میزان مصرف سوخت خودرو دارد.

در صورت نیاز به  خرید لاستیک پیرلی می توانید به فروشگاه هم پا مراجعه نمائید و پس از مشورت با کارشناسان فروش مجموعه نسبت به خرید تایر مناسب اقدام نمائید.

خرید لاستیک پیرلی تمام فصل

لاستیک پیرلی به دلیل کیفیت بالایی که دارد، از سوی مصرف کنندگان مورد استقبال قرار گرفته می شود. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل به سهولت می توانید بهترین تایر خودرو را با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. پیش از تصمیم گیری نسبت به انتخاب و خرید لاستیک، بایستی یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید که عبارتند از : کیفیت، طول عمر لاستیک (سال تولید)، قیمت لاستیک، نوع ساختار و شرایط محیطی می باشند.

قطعاً خرید لاستیک کومهو و لاستیک پیرلی به عنوان یکی از پیشنهادهای اول به مشتریان می باشد چون از کیفیت بالایی برخوردار است. در صورت عدم توجه به کیفیت تایر خودرو، خیلی زود مجبور خواهید بود که آن را تعویض نموده و به نوعی بار مالی بیشتری را برای شما فراهم می آورد. بنابراین لاستیک پیرلی با کیفیت را به شما پیشنهاد می کنیم که انتخاب نمائید چون نقش اساسی بر روی ایمنی اتومبیل خواهد داشت. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی مدل های متنوع لاستیک پیرلی می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر و شناخته شده، به سهولت می توانید به صورت آنلاین انواع لاستیک سواری و غیره برند پیرلی را همراه با گارانتی معتبر سفارش دهید. 

فروشگاه هم پا 

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 68
نمایش همه
علاقه مندی ها ()